یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
استاندار

حوزه/استاندار لرستان گفت:طلاب و مبلغان نقش مهمی در توسعه دینی و انقلابی جامعه بر عهده دارند و باید این رسالت تبلیغی را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، ابوطالب شفقت استاندار لرستان در دیدار با مدیر و معاونان حوزه علمیه لرستان و مدیران مدارس علمیه خرم آباد در محل مدیریت حوزه علمیه لرستان با اشاره به نقش تاثیرگذار و کاربردی طلاب و روحانیون در تعمیق آموزه های دینی و انقلابی در جامعه بیان داشت: نقش و تاثیرگذاری طلاب و روحانیون در توسعه فرهنگی علاوه بر مسجدمحور بودن از طریق محتواهای تولیدی در رسانه های نوین نیز نقشی حیاتی و تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: این جلسه با همین رویکرد برگزار شد و ما برای ارتقا بیش از پیش فرهنگ دینی و انقلابی در جامعه دست تعامل و ارتباط به سمت طلاب و روحانیون دراز می کنیم.

استاندار لرستان با قدردانی از اعلام آمادگی اساتید و مدیران مدارس علمیه برای کمک به توسعه فرهنگی استان اظهار داشت: ما برای توسعه فرهنگی با دیدگاه و الگوهای انقلاب اسلامی و اثربخش نمودن تبلیغات نیازمند برگزاری بیش از پیش این نشست ها برای تبادل و ارائه راهکارهای ویژه در راستای ارتقا سطح دینی و معرفتی در جامعه هستیم.

شفقت تأکید کرد: مردم به خاطر علاقمندی که به جامعه روحانیت دارند از محتواهای تولیدی برای فضای مجازی و برنامه های مسج دمحور استقبال خواهند کرد.

در پایان حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی مدیر حوزه علمیه لرستان نیز با اعلام آمادگی مدیریت حوزه استان برای اعزام طلاب و روحانیون به نقاط مختلف استان و نقاط روستایی و محروم خاطر نشان کرد:طلاب و روحانیون نیز با اخلاص و سعه صدر در راستای ترویج معارف دینی و انقلابی در بین آحاد جامعه تلاش می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha