یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
3.jpg

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل با اشاره به اثرگذاری بانوان طلبه در سطح جامعه، گفت: مسئولیت سیراب‌کردن مردم از معارف اسلامی بر عهده خواهران طلبه است.

به گزارش پایگاه خبری و رسانه‌ای حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام رسول خواسته ظهر امروز در آیین آغاز سال تحصیلی جدید مدرسه علمیه ثامن‌الحجج(ع) پارس‌آباد، با اشاره به تاثیرگذاری بانوان طلبه در سطح جامعه، گفت: مبلغان دین باید جامعه را با استفاده از منابع غنی اسلامی و دینی سیراب کنند و توانایی پاسخگویی به نیاز مخاطبان را داشته باشند.

وی افزود: آثار تبلیغ بانوان طلبه در مجامع علمی و فرهنگی به‌ویژه در مدارس و هئیت‌های مذهبی به‌طور کامل محسوس می‌باشد و در این زمینه بایستی تمامی موانع تبلیغی مبلغان خواهر برطرف شود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان اردبیل، تصریح کرد: طلاب و مبلغان خواهر باید بر خود ببالند که در مسیر هدایت و تربیت انسان‌ها قرار گرفته‌اند چرا که توفیق حضور در این عرصه برای هر کسی میسر نمی‌شود.

حجت‌الاسلام خواسته طلبگی را توفیقی از سوی خداوند متعال دانست و بیان کرد: طلبگی یعنی آمادگی برای سربازی امام عصر(عج) و خدمت به قرآن، احکام و شرع، طلاب ورودی جدید باید قدردان این لحظات ناب باشند که توفیق تحصیل در این مکان مقدس را پیدا کرده‌اند چرا که این توفیق عظیم و مبارک نصیب هر کسی نمی‌شود.

خواهران طلبه جامعه را با منابع غنی اسلامی سیراب کنند

خواهران طلبه جامعه را با منابع غنی اسلامی سیراب کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha