جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سردار صفوی

 حوزه / مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح خدمتگزار و فدایی ملت ایران است و خود را خادم این مردم می دانیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سرلشگر یحیی رحیم صفوی امروز در تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان استان قزوین که در صبحگاه سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزارشد گفت: مردان و زنان قزوین شجاع، ولایت مدار و با تقوا هستند و در دفاع مقدس خط شکن بودند.

سرلشگر رحیم صفوی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح خدمتگزار و فدایی ملت ایران است و خود را خادم این مردم می دانیم.

وی ادامه داد: در روزگاری در ابتدای جنگ به تعداد نیروها سلاح و لباس نداشتیم اما امروز به برکت انقلاب نیروهای مسلح قدرتمند را در کنار دولتی قدرتمند تشکیل داده ایم.

سرلشگر رحیم صفوی اظهار کرد: فرهنگ، معارف و ارزش های دفاع مقدس را خوب باید یاد بگیریم وامروز بسیجی بودن یک مکتب و فرهنگ است و باید آن را خوب فهمیده و به آن عمل کنیم.

وی بیان کرد: شناخت شهدا و جانبازان را اولویت خود قرار داده و سعی کنیم با فرهنگ شهدا و جانبازان و تفکر و اندیشه او ارتباط برقرار کنیم.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا عنوان کرد: بسیجی باید با فضای پیرامون خود آشنا شده و نسبت به آن تحلیل و واکنش مثبت و صحیح را ارائه دهد.

وی ادامه داد: صحنه گردان اصلی میدان امروز و پشتوانه جنایت اسراییل در منطقه آمریکا و اروپاییان هستند و اسراییل بدون اذن و اجازه آنها هرگز نمی تواند دست به این همه جنایت بزند.

سرلشگر رحیم صفوی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس عنوان کرد: شهدا چراغ راه و مسیر روشن هدایت جامعه هستند که با رفتار و ویژگی‌های بارز اخلاقی، ایثار و فداکاری برای نظام و کشور راه سعادتمندی، کمال و مسیر اعتلای ارزش‌های اسلامی را به نسل جوان نشان دادند.

وی اظهار کرد: دفاع مقتدرانه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس سبب شد که امروز کشور به بالندگی در عرصه های علوم و فنون برسد.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: دفاع از انقلاب اسلامی و آرمانهای آن برای همه واجب است و امروز عظمت اسلام و انقلاب اسلامی درجهان ثمره جانفشانی های شهیدان، ایثارگران و دلاورمردان رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha