یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ |۱۶ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 20, 2024
پایگاه هوایی بندرعباس

حوزه/حجت الاسلام عیسی قاسمی گفت: یکی از مصادیق اصلی ادامه راه شهدا برای شما دختران عزیز، حفظ حجاب و عفاف است، افزود: این سنگر باید با تمام تلاش حفظ شود تا خشنودی شهدا شامل شما شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام عیسی قاسمی، رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی، در بازدید دانش‌آموزان دختر از پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی در قالب برنامه «راه شهدا، راه عفاف» به مناسبت هفته دفاع مقدس، با اشاره به آیه «ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون» از جایگاه والای شهدا نزد خداوند متعال سخن گفت و بر اهمیت توسل به شهدا برای دستیابی به رستگاری و سعادت در دنیا و آخرت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق اصلی ادامه راه شهدا برای شما دختران عزیز، حفظ حجاب و عفاف است، افزود: این سنگر باید با تمام تلاش حفظ شود تا خشنودی شهدا شامل شما شود.

رئیس عقیدتی سیاسی پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس در ادامه سخنان خود به نقش مهم دختران در ادامه راه شهدا اشاره کرد و گفت: به عنوان سنگری مهم در دین اسلام باید به آن توجه ویژه داشت.

گفتنی است؛ در هفته دفاع مقدس، دانش‌آموزان دختر با حضور در پایگاه هوایی شهید عبدالکریمی بندرعباس در قالب برنامه «راه شهدا، راه عفاف» ضمن زیارت مزار شهید گمنام از سایت اداری منطقه عملیاتی پایگاه، با اقدامات و تلاش‌های کارکنان فنی و پروازی نیروی هوایی برای حفظ آمادگی رزمی و امنیت کشور از نزدیک آشنا شدند و همچنین فرصتی برای دانش آموزان مهیا شد تا از تلاش‌ها و فداکاری‌های نیروهای مسلح در دفاع از میهن اسلامی بیشتر مطلع شوند و مسئولیت خود را در ادامه دادن راه شهدا بهتر درک کنند.

حفظ حجاب از مصادیق ادامه راه شهدا است

حفظ حجاب از مصادیق ادامه راه شهدا است

حفظ حجاب از مصادیق ادامه راه شهدا است

حفظ حجاب از مصادیق ادامه راه شهدا است

حفظ حجاب از مصادیق ادامه راه شهدا است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha