یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
دنیا و آخرت

حوزه/ استاد حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر اهمیت ایمان و عمل صالح در دستیابی به شادی حقیقی، به توصیف جایگاه ابرار در بهشت و نعمت‌های بی‌انتهای آن‌ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، خانم بتول قارایی، مشاور و استاد حوزه علمیه در نشست مشاوره‌ای تربیتی که به صورت هفتگی در مدرسه علمیه رضویه برگزار می‌شود، به تبیین مفهوم شادی از دیدگاه قرآن پرداخت و بر اهمیت ایمان و عمل صالح در دستیابی به شادی حقیقی، به توصیف جایگاه ابرار در بهشت و نعمت‌های بی‌انتهای آن‌ها تأکید کرد.

خانم قارایی با استناد به آیات قرآن کریم، به ویژه سوره بقره و مطففین، به تبیین مفهوم ابرار و ویژگی‌های آن‌ها پرداخت.

وی با بیان اینکه ابرار کسانی هستند که به خدا، روز قیامت و سایر اصول دین ایمان دارند و در عمل نیز به وظایف دینی خود عمل می‌کنند، به تشریح جایگاه رفیع آن‌ها در بهشت پرداخت.

مشاور حوزه علمیه اصفهان با اشاره به توصیفات قرآن از نعمت‌های بهشتی، به ویژه نعمت دیدار چهره به چهره با خداوند، گفت: این نعمت بزرگ‌ترین عامل شادی و آرامش ابرار در بهشت است.

خانم قارایی در ادامه به موضوع خلود در بهشت به عنوان یکی از مهم‌ترین بشارت‌های الهی به مؤمنان اشاره کرد و گفت: در دنیا، هر نعمتی همراه با ترس از دست دادن است، اما در بهشت، نعمت‌ها ابدی و پایدار هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha