دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۳ |۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 9, 2024
خانواده شهدا

حوزه/ حجت الاسلام بهمن گفت: ایثار، از خود گذشتگی و فداکاری خانواده‌های شهدا، میراث ماندگار برای نسل‌های آینده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهید زینت بخش، با بیان اینکه خانواده شهدا با صبر و استقامت مثال زدنی خود و با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، نشان دادند که روحیه ایثار و شهادت در خون آنها ریشه دوانده است، اظهار داشت: ایثار خانواده معظم شهدا، میراثی گرانبها است که باید توسط همه ما پاس داشته شود و نسل جوان باید ضمن آشنایی با ارزش‌های شهدا، راه آنان را ادامه داده و در مسیر ساختن جامعه‌ای بهتر گام بردارد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا، الگوهای ما در زندگی هستند و به ما آموختند که چگونه می‌توان برای آرمان‌های والا از جان و مال خود گذشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش، با تأکید بر اینکه خانواده‌های شهدا، ستون‌های استوار ملت ایران هستند، تصریح کرد: یادآوری ایثار و فداکاری شهدای والا مقام و خانواده‌های معززشان همچون چراغی فروزان، راه روشن آینده را به ما نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا با نثار جان عزیزان خود، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ملت ایران افزودند و با صبر و شکیبایی، الگوی بی‌بدیل برای نسل‌های آینده شده‌اند، ابراز کرد: شهدای گرانقدر کشورمان، با نثار جان خود در راه اعتلای اسلام و انقلاب، ثابت کردندعشق به وطن و دین، بالاترین ارزش‌هاست.

حجت الاسلام بهمن خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از آنها حفاظت کنیم و یاد و نام شهدا، همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند و با الگو قرار دادن آنها می‌توانیم آینده‌ای روشن برای کشورمان رقم بزنیم.

در پایان این مراسم از خانواده شهید زینت بخش با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

گفتنی است شهید محمد حسین زینت بخش در ۱۳۶۳/۰۶/۱۶ در اشنویه به شهادت رسید و پیکر پاکش در گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha