جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ربانی در گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد بیان داشت: دلاوری‌های رزمندگان را پیروی از راه و مرام دفاع مقدس دانست و  مردانگی و پایمردی  آنان را  سنگ‌بنای ایران پیشرفته و توسعه‌یافته معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، سی و ششمین گردهمایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد با حضور حجت الاسلام والمسلمین ربانی، دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، غلامرضا نوری وزیر جهادکشاورزی، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و جمعی از فرماندهان جنگ جهاد امروز در سالن خوشه وزارت جهادکشاورزی برگزار شد.

در این گردهمایی، حجت السلام والمسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به خصوص شهدای جهادگر و سنگر سازان بی‌سنگر اظهار کرد: در دوران جنگ، استکبار جهانی تلاش کرد تا بر عزت و شرافت مردم ایران مسلط شود و خداوند دستان آنها را از خاک این کشور قطع کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی در ادامه با بیان وظایفی که برای یادآوری دفاع مقدس است گفت: دفاع مقدس و این تاریخ نورانی نعمت خداوند است لذا ما در قبال نعمت الهی وظایفی داریم.

وی خاطر نشان کرد: شناخت، حفظ، جلوگیری از تحریف و تبلیغ و تبیین این نعمت برای نسل های آینده از وظایف ما در قبال نعمت دفاع مقدس و مجاهدت است.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان ابراز داشت: روحیه خدمت، فداکاری، تقوا و ارتباط با خدا باید حفظ و تبیین شود و هفته دفاع مقدس برای تجلیل و یادآوری مجاهدت های قهرمانان جنگ است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha