جمعه ۶ مهر ۱۴۰۳ |۲۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 27, 2024
کد خبر: 1186977
۵ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱
همایش

حوزه/ همایش «یاوران وقف» به منظور تجلیل از هیئت امنای اماکن متبرکه، خادمین موکب اربعین حسینی و یاوران وقف در شهر یاسوج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، همایش تجلیل از "یاوران وقت" با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیران و مسئولان مربوطه، هیئت امنای اماکن متبرکه، خادمین موکب اربعین حسینی و یاوران وقف در مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) محمودآباد شهر یاسوج برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباس نصیرالاسلامی مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به گزارش مختصری از برنامه‌های اداره اوقاف پرداخت و اظهار داشت: «وقف» سنت جاریه‌ای است که در تمامی ادیان الهی و در خیلی از کشورهای اروپایی وجود دارد.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود هزار و ۴۰۰ موقوفه منفعتی و انتفاعی در استان، یکی از برنامه‌های مهم اوقاف و امور خیریه استان را اجرای برنامه‌های فرهنگی دانست و گفت: در یک سال گذشته ۷ میلیارد و ۴۳۵ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات و نیت واقفان به طرح‌های فرهنگی اختصاص یافت.

حجت الاسلام نصیرالاسلامی با اشاره به خدمات ارائه شده به زائرین اربعین حسینی در موکب شهدای مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد و استان بوشهر در مرز شلمچه، یادآور شد: بخش اعظمی از این هزینه به همت خیرین نیک اندیش و نیت واقفان و همچنین با همیاری و همکاری خادمین و هیئت امناها امامزادگان و بخشی از آن از منابع داخلی تأمین شد.

در انتهای جلسه از هیات امناء، واقفان، خیران، ائمه جماعات و خادمان بقاع متبرکه و امام زادگان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha