شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
نمایشگاه اسوه در بندر دیر

حوزه/ نمایشگاه دستاوردهای پایگاه‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در قالب طرح اُسوه همزمان با هفته دفاع مقدس در مصلای شهدای محراب بندر دیّر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، سرهنگ پاسدار عبدالکریم پولادی‌فر، جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) شهرستان دیّر، امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه اُسوه، اظهار داشت: عملکرد پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات در دو بخش برادران و خواهران، بر اساس معیارهایی که توسط سازمان بسیج تعیین شده است، مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی اشاره کرد: امسال ۸ پایگاه از سطح شهرستان، بر اساس این معیارها به عنوان پایگاه اُسوه شناخته شده و در نمایشگاه حضور دارند.

پولادی‌فر همچنین اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه، معرفی و دیده شدن پایگاه‌های نمونه است تا فرماندهان و اعضای سایر پایگاه‌ها بتوانند از تجربیات موفق این پایگاه‌ها بهره‌برداری کنند و این الگوها را در پایگاه‌های خودشان به کار گیرند.

وی افزود: در این روند، یک پایگاه خواهر و یک پایگاه برادر که در مرحله شهرستانی بهترین عملکرد را داشته باشند، به مرحله استانی راه پیدا خواهند کرد تا در آنجا نماینده شهرستان خود باشند و عملکرد بسیج شهرستان را معرفی کنند.

پولادی‌فر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به مدت دو روز، در دو نوبت صبح و عصر، برای بازدید عمومی به‌ویژه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha