شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
بازدید رییس کل دادگستری استان بوشهر از زندان دشتستان و بوشهر

حوزه/ به مناسبت هفته دفاع مقدس،رییس کل دادگستری استان بوشهر ،از زندان دشتستان و مرکزی بوشهر بازدید و با زندانیان گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، رئیس کل دادگستری استان به همراه مدیر کل زندانهای استان بوشهر و دادستان شهرستان دشتستان ضمن بازدید از بخش های مختلف اندرزگاه ها و امکانات زندان دشتستان به مدت ۴ساعت با ۱۲۳ نفر از زندانیان دیدار چهره به چهره داشت و به درخواست های قضایی آنان رسیدگی و دستورات قانونی لازم صادر کرد.

همچنین رییس کل دادگستری استان بوشهر از بخش های مختلف زندان مرکزی بوشهر بازدید کرد و در ادامه در نمازخانه زندان مرکزی با تعداد ۱۵۰ نفر از زندانیان دیدار و از نزدیک گفتگو کرد.

مهدی مهرانگیز در حاشیه این بازدید ها با اشاره بر کنترل جمعیت کیفری بر بازدید مستمر قضات وروسای دادگستری ها ومراجع قضایی از زندان ها تاکید کرد و گفت: تمامی قضات باید به طور مستمر از زندانها سرکشی کرده و پرونده‌های مددجویان را بررسی کنند و با استفاده حداکثری از تسهیلات قانونی و قضایی از جمله «آزادی مشروط، نظام نیمه آزادی، عفو موردی، تعلیق اجرای مجازات و کمیسیون عفو» در رابطه با زندانیان موجبات کاهش و کنترل جمعیت کیفری در زندان‌ها را فراهم کنند.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در پایان نیز به سرکشی مستمر مسئولین قضایی از خانواده های نیازمند و رسیدگی به مشکلات آنها تاکید کرد.

وی در این بازدید به درخواست‌های قضایی زندانیان رسیدگی کرد و به همین منظور دستورات لازم قانونی نیز صادر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha