شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
ز

حوزه/ امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب به سالگرد عملیات طوفان القصی اشاره کرد و افزود : صهیونیست و حامیانش باید بدانند که عمرشان به پایان رسیده و موجودیت آنها در مسیر زوال و نیستی ونابودی سرعت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، امیر سرتیپ محمد یوسفی رئیس ستاد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شامگاه در یادواره‌ی‌۷۲تن از شهدای محدوده پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان(عج)شهرستان آران ‌و بیدگل که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور روحانیون ، مسئولان ، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در گلزارشهدای هفت‌امامزاده(ع) این شهرستان برگزارشد، ضمن گرامی هفته دفاع مقدس اظهار داشت : شهدا تمام هستی خود را تقدیم نظام ، انقلاب ،رهبری و مردم کردند تا امروز ما در ایران اسلامی از نعمت سلامت، امنیت و آرامش برخوردار باشیم.

رئیس ستاد پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بدون شک شهدا فرزندان صالح و شایسته این انقلاب هستندگفت: شهدا انسان های اهل گناه و معصیت نبودند و ویژگی های منحصر به فرد دارند.

امیرسرتیپ محمد یوسفی خوش قلب با بیان اینکه شهدا اهل تلاش و امید، ایثار از خودگذشتگی و جهاد بودندو به نصرت الهی ایمان داشتندگفت : شهدا ظلم پذیر نبودند و اهل شهادت وبه دنبال عاقبت به خیری بودند و شهادت را باتمام وجود و با ایمان و یقین حس می کردند.

وی با بیان اینکه شهدا حسین گونه چراغ هدایت و وسیله نجات جاماندگان بودند ادامه داد : شهدا به وحدت یکدلی ،همدلی و دوری از تفرقه ایمان داشتندو در عین خوش نامی در گمنامی زندگی می کردند.

امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب با بیان اینکه شهدا در عین جلال و بزرگی دیگران را برخودشان ترجیح می دادند یادآورشد :شهدا در عین استفاده مجاز از نعمت های دنیوی اهل تقوا بودند و ناظر درونی داشتند و دائما خودشان را رصد و پالایش می کردند.

وی با بیان اینکه شهدا درجبهه ها ،سنگرها و خاکریز های دفاع امور خودشان را به خدا وا می گذاشتند و یقین داشتندکه خداوند بربندگان خودش بینا وآگاه است گفت: شهدا به تکلیف مقید بودند و اهل اولویت بندی بودند چه پیروز بشوند و چه شکست بخورند پیروز میدان بودند.

رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهدا در عهد و پیمان صادق بودند و اهل انتظار بودند تصریح کرد: شهدا در محضرخدا پای بند به امام ،اسلام،کشور، مردم و آرمان های نظام جمهوری اسلامی ایران بودند و در عین اختیار و انتخاب مسیر صبر و رستگاری را برگزیدند و راز و رمز رستگاری و پیروزی را به رایگان و به شرط تضمین در اختیار ما قراردادند و صبر در مقابل گناه ،کافران ، دشمنان ، رهایی از آتش ، به بهای بهشت و سعادت واقعی و اخروی را پیشه کردند.

وی ادامه داد : شهدا شرط دوستی با خدا را جهاد در راه خدا و اسلام می دانستند و ایمان و جهاد به خدا، پیامبراکرم (ص) و قرآن را درهم آمیختند.

امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب یاد آور شد: شهادت اختیاری و اراده ای نیست بلکه انتخابی است گفت:خداوندبهای خون شهدا را خودش پرداخت می کند.

رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه شهدا و خانواده هایشان شایسته تکریم و بزرگداشت هستندگفت:خانواده محترم شهدا مظهرواقعی صبر استقامت و بزرگواری هستند.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره های شهدا ما را به مسیر مودت و دوستی با شهدا وخانواده هایشان نزدیک می کند، گفت : یکی از راه های نزدیکی با شهدا و ادامه راهشان برگزاری یادواره ها وزنده نگه داشتن یاد وخاطره شهدا و همنوایی با خانواده شهدا وهمسنگران شهداست.

امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب با بیان اینکه شهدا برای حفظ دین ، ولایت ، سرزمین، نظام ، وحدت و دوری از آتش تفرقه جان دادند افزود: شهدا میادین نبرد و ماموریت را به جبهه راز و نیاز واقعی با خداوند تبدیل کرده بودند و فرصت طلب بوند ، با فرصت طلبی و تبدیل فضای تهدید و فشار این فرصت را به فرصت غرب الهی تبدیل می کردند و به دنبال ایجاد برقراری و تشکیل ناظر درون خودشان بودند، در عین جوانی و شدت خواهش های نفسانی و مادی اهل تقوا بودند و دائما خودشان را رصد و پالایش می کردند .

وی با بیان اینکه شهدا اهل تلاش و فعالیت بی وقفه و دارای برنامه ، اهل امیدواری و ایمان یقین به نصرت الهی داشتندتصریح کرد: باگذشت ۴۴ سال از دوران دفاع مقدس نسل جوان به شدت تشنه در واقعیت های ۸ سال دفاع مقدس هستند و نباید اجازه دهیم با فرصت سوزی توهمات و تفرقه های دشمنان جایگزین حقیقت دوران دفاع مقدس شود.

رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز با تبدیل نمودن تهدیدها به فرصت جوانان را دریابیم ، جهاد تبیین را کمتر از جهاد هشت سال دفاع مقدس ندانست و گفت: امروز اگر تبیین به درستی، علمی و مستند نباشد و با یک روایت خوشایند برای جوان بیان نشود بایدتک تک خاکریز ها را تحویل دشمن بدهیم.

وی با بیان اینکه تعرض به کشورمان برای دشمنان به یک آرزوی غیر ممکن تبدیل شده است ،اما مرز های روحی ،معنوی ،روانی و اعتقادی ما دائم در معرض تهدید دشمن قرار دارد ادامه داد: اگر بخوبی امیدواری ایجاد نکنیم باید مطمئن باشیم که گزینه های روی میز دشمن برای نسل جوان زیاد است، نباید اجازه بدهیم که نسل جوان با فرهنگ ایثار،از خود گذشتگی جهاد و شهادت و ۸ سال دفاع مقدس بیگانه شود.

امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب با بیان اینکه باید برای نسل جوان فرهنگ انقلابی تبیین شود و پاسخگوی نسل جوان در رابطه با۸ سال دفاع مقدس باشیم ابراز داشت : نسل جوان باد بداند که تعیین کننده و قدرت مطلق خداوند است.

وی با بیان اینکه دنیا باید بداند که ما اهل جنگ و خونریزی نیستیم اما ظلم و چپاول را نمی پذیریم و مدافع واقعی مظلومان جهان هستیم افزود: دشمنان باید بدانند که عده خداوند کمک و دفاع از مومنین قطعی و حتمی است و امروز در خط مقدم دفاع از مظلومان در مقابل جبهه استکبار قرار داریم و در راه فتح قله هستیم.

رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه امروز در جهاد تبیین بایدنسل جوان بداندکه از فروردین ۱۳۵۸ تا ۳۰ شهریور ۱۳۵۹ بیش از۶۰۰ مورد مرزهای زمینی ،هوایی و دریایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد تجاوز رژیم بعث قرارگرفته است ادامه داد: باید بدانیم ۸ سال دفاع مقدس در دو هزار و ۸۸۷ روز جنگ بیش از ۱۶۰عملیات کوچک متوسط و بزرگ توسط فرزندان انقلاب انجام شد، ضمن اینکه هزار روز از روزهای فعالیت جنگ، بیش از ۷۰۰ روز عملیات ها توسط ارتش اسلام انجام شد .

وی به رفتار ناشایست رژیم بعث با اسرای ایرانی اشاره کرد و افزود: حداقل امکانات ، شکنجه و کشتار نسبت به اسرا در اردوگاه های عراق در زمان جنگ حاکم بود.

امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب با بیان اینکه صدام بیش از ۲۵۰ بار از امکانات شیمیایی در جنگ استفاده کرد گفت : نسل جوان باید بداندکه جزیره خارک که شریان صدور نفت از آن آنجا صورت می گرفت به اندازه روز های جنگ مورد هجوم هوایی ارتش بعث قرار گرفت اما در پشت صحنه جنگ با صدام ابر قدرت های شرق و غرب و بیش از ۵۰ کشور بودند که آشکارا و مخفیانه از رژیم بعث عراق حمایت و پشتیبانی های تسلیحاتی ،سیاسی و اطلاعاتی می کردند اما جنگ با پیروزی رزمندگان اسلام و به بهای خون شهدا و صبر و استقامت مردم و خانواده ها بدون اینکه یک ذره از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران در تصرف ارتش بعث باشد تمام شد.

رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش توکل و توسل به خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) را مهمترین عامل پیروزی ایران در ۸ سال دفاع مقدس دانست و گفت : رهبری پیامبر گونه امام راحل، قدرت ،ایمان ، صبر،فردی و ملی و دوری از تفرقه از دیگر عوامل پیروزی در دفاع مقدس می باشد.

وی عنوان کرد: عزت و اقتدار نظام و مردم ایران اتفاقی نیست بلکه بهای را با تقدیم بیش از ۲۱۳ هزار شهید در۸ سال دفاع مقدس داده است.

امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب افزود: دشمنان از جنگ سخت از ما دوری می کنند اما جنگ ترکیبی علیه کشورمان به شدت افزایش پیدا کرده و دشمنان با برنامه ریزی و تشکیل اتاق های فکر به دنبال بیگانه نشان دادن جامعه کنونی با الگوهای ایرانی و اسلامی و بی اثرنشان دادن فرهنگ مقاومت ،ایثار جهاد،از خودگذشتگی و شهادت طلبی و کم رنگ کردن میزان اهتمام جامعه و مردم به غیرت علوی و عفت فاطمی است.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال حرکت در مسیرخواسته هایشان و ناکارآمدنشان دادن نظام وکاهش اعتمادبه نفس و افزایش یاس و ناامیدی در نسل جوان هستندگفت: جامعه، مردم و جوانان باید عناصر اقتدار خودی را بشاسند وبر روی عناصر اقتدار خودی تاکید کنند.

رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش جهاد تبیین را شاه کلید مقابله با دشمنان و مقاومت فعال و ترکیبی درمقابل هجوم ترکیبی دانست و افزود: نیروهای مسلح در همراهی با مردم انقلابی امروز گوش به فرمان رهبری است وهرگونه اشتباه محاسباتی دشمنان را با قاطعیت ، هوشیاری و هوشمندی پاسخ می دهند.

وی با بیان اینکه دشمنان را جدی نمی گیریم ولی تهدید دشمنان ر ا رصدمی کنیم عنوان کرد: به دنبال جنگ و درگیری نیستیم اما در تجهیز دفاعی خودمان تلاش می کنیم ،به دنبال بازدارندگی فعال هستیم اما از غافل گیری اجتنباب می کنیم ، در اشراف اطلاعاتی از کشور های هدف کوشا هستیم و دائما ظرفیت های اطلاعاتی خودمان را بروز رسانی می کنیم، به دنبال تنش و درگیری نیستیم اما قدرت توان و آمادگی در رزم داریم و تجهیزاتی ،نیروی انسانی و بروز رسانی طرح های عملیاتی خودمان را ارتقا می دهیم.

امیرسرتیپ یوسفی خوش قلب به سالگرد عملیات طوفان القصی اشاره کرد و افزود : صهیونیست و حامیانش باید بدانند که عمرشان به پایان رسیده و موجودیت آنها در مسیر زوال و نیستی ونابودی سرعت گرفته است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نامردی ،ظلم و جنایت در حق مردم مظلوم غزه و جنوب لبنان را در بی شرمانه ترین سطح به نمایش گذاشته است گفت : هیچ زن مرد و کودکی در غزه در امان نیستندحقیقتا صهیونیست ها از مرز های خباثت و درندگی عبورکردند و وحشی ترین شکل جنگ را دارند به افکارعمومی ننشان می دهند.

رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه رسانه هاو دلارهای امریکایی و اروپایی به ظاهر در حال تطهیر ناعادلانه رژیم کودک کش صهیونیست هستندگفت: اسرائیل و حامیان بی شرم آنها با ندای حقوق بشرظالمانه دارندبزرگترین جنایت بشری را مرتکب می شوند.

وی افزود:صهیونیست و حامیان امریکایی و اروپایی آنها بایدبدانند قدرت عظم مقاومت با امید به نصرت الهی قدرت تخریبی و آدم کشی و کودک کشی سلاح ها و تجهیزات مخرب آنها را بی اثر کرده است گفت: امروز به این باوریم که بزویی نصرت الهی را در جبهه مقاومت شاهدخواهیم بود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha