شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: صهیونیست ها زمانی که می‌بینند مسلمین در برابر این همه جنایت سکوت کرده‌اند گستاخ‌تر از قبل می‌شوند که نتیجه این گستاخی حمله وحشیانه آنها به بیروت و لبنان بود که در بر اثر آن بسیاری از مردم این شهر به خاک و خون کشیده شدند ولی باز هم هیچ یک از کشورهای اسلامی این جنایت ضد بشری را محکوم نکردند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم لبنان در سخنانی اظهار داشت: رژیم منحوس و کودک کش اسرائیل در ماه‌های اخیر به مانند یک درنده وحشی دست به انواع جنایات علیه مردم غزه، فلسطین و به تازگی مردم لبنان زده است.

امام جمعه شهرستان بانه ادامه داد: نزدیک به یک سال از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و فلسطین و در هفته گذشته به لبنان نیز می‌گذرد و در طول این تجاوزات بسیاری از هم دینان مان جان خود را از دست داده‌اند که این را باید نماد بارز نسل کشی مسلمانان در قرن جدید نامید.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جهان اسلام هنوز در مقابل این همه جنایت سر سکوت پایین انداخته است، عنوان داشت: متاسفانه در مقابل این همه جنایت و تجاوز به حریم مسلمانان توسط اسرائیلی‌ها و حمایت آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها هنوز هیچ یک از کشورهای اسلامی در این باره به جز ایران اسلامی موضع قاطعی اتخاذ نکرده اند که این برای مسلمین مایه شرمساری است.

ماموستا خدایی ادامه داد: بی‌شک اسرائیلی‌ها زمانی که می‌بینند مسلمین در برابر این همه جنایت سکوت کرده‌اند گستاخ‌تر از قبل می‌شوند که نتیجه این گستاخی حمله وحشیانه آنها به بیروت و لبنان بود که در بر اثر آن بسیاری از مردم این شهر به خاک و خون کشیده شدند ولی باز هم هیچ یک از کشورهای اسلامی این جنایت ضد بشری را محکوم نکردند.

امام جمعه شهرستان بانه در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: تا زمانی که جهان اسلام در مقابل این همه جنایت اینگونه سکوت پیشه کرده است نباید انتظار داشت که جنایات صهیونیست‌ها متوقف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha