شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
آغاز تزریق واکسن آنفلوانزا به ایثارگران

حوزه/ سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی از آغاز تزریق واکسن آنفلوآنزا برای ایثارگران مشمول استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، علی‌اکبر سلمانی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: با توجه به شروع فصل سرما و به منظور پیشگیری از شیوع آنفلوانزا، این واکسن به ایثارگران مشمول که شامل والدین بزرگوار شهدا، جانبازان سرافراز ۷۰ درصد، ایثارگران مبتلا به بیماری‌های صعب‌العلاج و جانبازان شیمیاییِ شدید و متوسط است، تزریق می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۲۰۰ ایثارگر در سطح آذربایجان‌شرقی جزو گروه هدفِ مزبور بوده و در اولویت تزریق واکسن آنفلوآنزا قرار دارند، اظهار کرد: کار واکسیناسیون این ایثارگران عزیز تا حدود یک ماه دیگر ادامه خواهد داشت.

سلمانی اعلام کرد: ایثارگران مشمول جهت دریافت واکسن آنفلوآنزا در تبریز، به بیمارستان فجر واقع در بلوار استاد شهریار، خیابان گلکار، خیابان ترافیک، روبروی اداره برق، جنب پارک مینیاتور مراجعه و نسبت به تزریق این واکسن اقدام کنند.

سلمانی، دربارۀ اجرای واکسیناسیون در شهرستان‌ها نیز گفت: مجوز و آمار جامعه هدفِ مشمولِ ‌تزریق واکسن آنفلوانزا که ساکن شهرستان‌های استان هستند، به مدیریت بیمه دی ابلاغ شده است و روند تهیه واکسن برای این عزیزان توسط بیمه دی انجام می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha