شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
1

حوزه/ دشمن بداند! مسیر سید حسن نصر الله همچون خود او زنده است و شهادت او تازه شروع ماجراست...

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه بسیج مدرسه معصومیه قم را در ادامه بخوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ فَرِحِینَ بِمَا آتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ

خبر کوتاه و جانکاه بود: «سید مقاومت، به شهدای جاویدالاثر پیوست». اینک ما هستیم و دنیای پس از سید مقاومت. تصویر دنیای بدون سید، مانند تصویر دنیای بدون حاج قاسم، هیچگاه به اذهان خطور نمی کرد. اما به نظر می رسد لازم است این تصویر را شفاف کنیم؛ چرا که تصویری که خدای متعال نمایان می کند با تصویر دشمن متفاوت است.

خدای متعال شهید را مرده تصویر نمی کند. او زنده است. سید حسن نصرالله زنده است. سید بر سر سفره ی الهی بی هیچ اندوهی حی و حاضر است و بشارت می دهد. نوید می دهد. به کسانی که در مسیر او قرار دارند ولی هنوز به او ملحق نشده اند. سید حسن نصرالله بشارت می دهد که «الا خوف علیهم».

ما از چه چیز باید بترسیم؟! از چه چیز باید وحشت کنیم؟! کسی می ترسد که پشتوانه ای ندارد. که آینده ی روشنی ندارد. ما آینده ی روشنی داریم. ما به خدا دلگرمیم. ما داغدار سید مقاومت هستیم اما می دانیم این مسیر راه خدا نه ترس دارد و نه حزن که خود سید حسن نصرالله همو که خدایش او را زنده می داند، بشارتش را می دهد.

این تصویر ماست. تصویر زندگی. تصویر بر سر خوان الهی نشستن. تصویری بدون اندوه و ترس. اما دشمن؟! تصویرش متفاوت است. او می پندارد که سید حسن نصرالله تمام شده است. او می پندارد که از این به بعد می تواند راحت تر نفس بکشد. تصویر غلطی دارد، اما با وجود این تصویر غلط باز هم می ترسد. انتقام او را می ترساند که خدای متعال خود وعده ی انتقام را داده است: «انّا من المجرمین منتقمون»

دشمن بداند! مسیر سید حسن نصر الله همچون خود او زنده است. و شهادت او تازه شروع ماجراست...

بسیج مدرسه معصومیه قم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha