شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ در پیام امام جمعه شهرستان قروه در محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله آمده است: قطعا شهادت سیدحسن نصرالله توسط رژیم صهیونیستی بی پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و در رأس آن حزب الله لبنان با عزم و اراده قویتر، راه این شهید بزرگوار را برای نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه خواهند داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از استان کردستان، حجت الاسلام عابدین رستمی؛ امام جمعه شهرستان قروه با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله؛ دبیرکل حزب الله لبنان به دست رژیم سفاک اسرائیل را محکوم کرد.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

مصیبت سخت شهادت عالم مبارز و مجاهد نستوه و محبوب سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان توسط رژیم خبیث و کثیف صهیونیستی را به پیشگاه مقدس امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام ظله)، مراجع عظام، مؤمنان و همه مجاهدان جبهه مقاومت بویژه حزب الله لبنان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

این عالم کم نظیر در عرصه جهاد و شهادت و اطاعت از ولایت، به آرزوی دیرینه خود که شهادت در راه خدا و آرمان مقدس آزادی قدس شریف و نجات فلسطین بود، رسید و به اولیاء الهی ملحق گردید و چه سعادتی از این برتر و بالاتر.

درس بزرگ سید مقاومت به همه آزادگان و دوستانش در سراسر دنیا، ایمان و توکل به خداوند متعال و استقامت در مسیر مبارزه با بزرگ ترین ظالم دنیا یعنی اسرائیل خون آشام و حامی بزرگش آمریکا است.

قطعا این جنایت بزرگ بی پاسخ نخواهد ماند و جبهه مقاومت و در رأس آن حزب الله لبنان با عزم و اراده قویتر، راه این شهید بزرگوار را برای نابودی رژیم منحوس اسرائیل ادامه خواهند داد و به حول و قوه الهی رژیم جانی و کودک کش با این جنایت سقوطش را تسهیل کرد.

و سیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

عابدین رستمی/ امام جمعه شهرستان قروه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha