شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
علامہ سید ساجد نقوی / شہید سید حسن نصر اللہ

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ساجد نقوی گفت: شهادت سرافراز سید حسن نصر الله، حمایت مردمی حزب الله را بیش از پیش افزایش می دهد. به مناسبت شهادت المناک سید حسن نصرالله، خدمت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، خانواده محترم آن شهید، ملت لبنان و تمام جهان اسلام را تسلیت عرض می کنم.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه،/حجت‌الاسلام والمسلمین ساجد نقوی گفت: شهادت سرافراز سید حسن نصر الله، حمایت مردمی حزب الله را بیش از پیش افزایش می دهد. به مناسبت شهادت المناک سید حسن نصرالله، خدمت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، خانواده محترم آن شهید، ملت لبنان و تمام جهان اسلام را تسلیت عرض می کنم.

وی گفت: با شهادت سید حسن نصرالله، حمایت مردمی حزب الله افزایش می یابد، نهضت آزادی بیت المقدس شتاب می گیرد، نهضت های مقاومت اسلامی متحد می شود و نیروهای امپریالیستی صهیونیستی با شکست مواجه خواهد شد.

رئیس شورای علمای شیعه پاکستان رژیم صهیونیستی را جنایتکار جنگی بزرگ خواند و گفت: تجاوزات مستمر اسرائیل به لبنان و فلسطین همه مرزها را درنوردیده است. شهادت مردم بی گناه از جمله رهبر حزب الله لبنان، سید نصرالله، گواهی بر وحشیگری نیروهای امپریالیستی صهیونیستی است.

وی تجاوزات رژیم صهیونیستی به لبنان را به شدت محکوم کرد و گفت: در چنین شرایطی تمام جهان بشریت باید جلوی این وحشیگری را بگیرند چرا که نسل کشی در فلسطین و لبنان در جریان است که همه مسلمانان باید به میدان بیایند و نقش خود را در توقف دست ستمگر و سفاک ایفا کنند.

وی در پایان دعا کرد که خداوند آن شهید بزرگوار را به شهدای اسلام محشور بفرماید و به مجاهدان حزب الله قدرت بیشتر عطا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha