شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 28, 2024
تصاویر/اجتماع دانشگاهیان مشهد در حمایت از جبهه مقاومت

حوزه/ میرزایی با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم مرز نمی شناسد ، تصریح کرد: وظیفه ما این است که محکم تر و جدی تر از قبل از جبهه مقاومت ، لبنان و غزه حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد ، در پی شدت جنایات رژیم غاصب اسرائیل در لبنان ، دانشگاهیان مشهد اعم از اساتید ، دانشجویان ، اعضای هیئت علمی و کارمندان ، امروز ۷ مهرماه با حضور در کنار دانشگاه فردوسی مشهد انزجار و نفرت خود را از جنایت های رژیم غاصب اسرائیل اعلام کردند .

در این تجمع دانشجویان همراه با پرچم های فلسطین ، ایران ، حزب الله لبنان از تلاش های جبهه مقاومت و حزب الله در نابودی این غده سرطانی منطقه حمایت کردند.

در این اجتماع شعار مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر آمریکا، حمام خون به پا شد لبنان کربلا شد، لبنانی آزاده حمایتت می کنیم ، حزب الله پیروز است ، مرگ بر آل یهود ظالم ، لبیک یا حزب الله فریاد زدند .

در این اجتماع مسعود میرزایی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد ضمن حمایت از جبهه مقاومت و حزب الله لبنان گفت: رژیم اشغالگرقدس از هیچ ظلمی و از هیچ جنایتی هیچ ابایی ندارد و رفتارهایی که در روز اخیر داشته است نشان دهنده خوی وحشیگری او است.

وی با بیان اینکه دانشگاهیان ما باید با الگو گیری از حریت و آزاد منشی دانشجویان و اساتید آمریکا از غزه و لبنان دربرابر جنایت های اسرائیل دفاع کنند، افزود: جامعه دانشگاهی استان خراسان رضوی به ویژه دانشجویان دانشگاه فردوسی در حمایت از مردم مظلوم غزه به مبارزه با رژیم سفاک اسرائیل بپردازد امروز این وظیفه دینی و شرعی ما است.

وی با اشاره به اینکه دفاع از مظلوم مرز نمی شناسد، تصریح کرد: وظیفه ما این است که محکم تر و جدی تر از قبل از جبهه مقاومت ، لبنان و غزه حمایت کنیم.

در بخش دیگری از این مراسم رسول نوروزی فرمانده بسیج دانشجویی خراسان رضوی با بیان اینکه مدعیان نظم نوین جهانی که دارای نظم شیطانی هستند از جمله اسرائیل غاصب حملات شب گذشته به لبنان را مهندسی نوین بیان کرده است ، اظهار داشت : این در حالی است که تعیین کننده چهره آینده عالم که دارای نظم نوین است ماهستیم زیرا تفکر ما برخاسته از تفکر انقلاب اسلامی، تفکر جبهه مقاومت و اندیشه توحیدی است .

وی با بیان اینکه ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می گذرد برای حفظ این نظام شهدای زیادی داده شده است ، افزود: نظام اسلامی به خاطر خون های زیادی در این سالها داده است توانسته است یکی از بازوهای قدرتمند جبهه مقاومت در منطقه باشد .

در ادامه این اجتماع بیانیه های بسیج اساتید دانشگاه و بسیج دانشجویی قرائت شد .

در بخشی از بیانیه بسیج اساتید دانشگاه فردوسی آمده است : ضمن محکوم کردن جنایت های رژیم جعلی صهیونیستی ، حمایت کامل خود را از جبهه مقاومت اعلام می کنیم و در کنار همه مبارزان جبهه مقاومت هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha