دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
کد خبر: 1188259
۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۳
تصاویر/برپایی مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله در مدرسه علمیه معصومیه تفرش

حوزه/ امام جمعه شهرستان تفرش گفت: طبق فرموده خداوند در قرآن کریم، شدیدترین دشمن مؤمنان، یهودیان هستند و شهید بزرگوار سید حسن نصرالله توسط صهیونیست ها که بدترین قشر یهود هستند به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اراک، مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله با حضور حجت الاسلام اجرایی امام جمعه تفرش و فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اجرایی ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: ۳۲ سال قبل وقتی دبیر کل سابق حزب الله لبنان شهید سید عباس موسوی به شهادت رسید، همه دشمنان تصور می کردند که کار حزب الله تمام است ولی تدبیر خداوند این گونه بود که شهید سید حسن نصرالله جانشین ایشان شوند و بعد با نصرت خداوند حزب الله بسیار پیشرفت کرد.

وی گفت: وقتی پشتوانه انسان خدا باشد، گره ها باز و مشکلات حل می‌شوند.

امام جمعه شهرستان تفرش افزود: اکنون که عالم مجاهد شهید سید حسن نصرالله به شهادت رسیده است، دشمن گمان می کند که می تواند جبهه مقاومت را نابود کند ولی به اذن و یاری خدا مقاومت پیروز می شود.

وی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب "مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا " گفت: بعضی از مؤمنان مثل سلیمانی ها، مثل سید حسن نصرالله ها به عهد خود وفا کردند و در راه خدا به شهادت رسیدند و بعضی نیز در این راه منتظرند و چه افتخاری بالاتر از اینکه انسان در راه خدا به شهادت برسد.

حجت الاسلام اجرایی تصریح کرد: شهادت مراتب و درجاتی دارد و طبق گفته خداوند در قرآن کریم شدیدترین دشمن مؤمنان، یهودیان هستند و شهید بزرگوار سید حسن نصرالله توسط صهیونیست ها که بدترین قشر یهود هستند به شهادت رسیدند و به بالاترین مرتبه شهادت نائل آمدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha