دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
اجتماع حوزویان

حوزه/ مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان گفت: با شهادت سید حسن نصرالله نه تنها نهضت استمرار حقانیت و عدالت از بین نمی‌رود بلکه با قوت بیشتری ادامه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام والمسلمین صفرعلی فتح‌الهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد با اشاره به شهادت سیدحسن نصرالله به دست رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: فرمایشات خداوند در قرآن کریم نشان از این دارد که نهضت برای انسان‌ها به منظور پیاده‌سازی برنامه‌های الهی بر روی زمین، همیشه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این نهضت تا روز قیامت ادامه و پایان دنیا با ظهور منجی عالم بشریت رقم خواهد خورد. آنگاه زمین به وارثانش می‌رسد و مردم طعم شیرین حکومت حق و عدالت را خواهند چشید.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: در این مسیر، همواره دشمنان، دنیاطلبان و دنیاپرستان در مقابل حق و حقیقت ایستاده‌اند و در تلاش بوده‌اند که حقیقت را از بین ببرند.

حجت‌الاسلام و المسلمین فتح‌الهی تصریح کرد: تاریخ نشان می‌دهد که خداپرستان و دین‌مداران برای اجرای عدالت و همکاری در این مسیر قدم گذاشته‌اند.

وی همچنین به حادثه تلخ شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: این شهید والامقام یکی از مردانی بود که برای استمرار دین خدا و تحقق حق و عدالت جان خود را فدا کرد، تا دین خدا استمرار یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فتح‌الهی اذعان کرد: با شهادت سید حسن نصرالله، نهضت استمرار حقانیت و عدالت از بین نمی‌رود و ماندگار خواهد بود، چرا که جانشینانی در این راه خواهند آمد که این راه را، با قدرت ادامه خواهند داد و قطعا به نابودی باطل خواهند انجامید.

مسئول دبیرخانه شورای عالی حوزه علمیه خراسان همچنین به وظایف مهم روحانیت اشاره و تاکید کرد: حوزویان باید در جریان تبیین حقانیت با همه ابعاد عدالت آشنا شوند و نگاه دقیق و حساب شده به این اتفاق یعنی شهادت سیدحسن نصرالله داشته باشند و برای جلوگیری از نابودی اسلام امام حسین‌(ع) را الگو قرار دهند و علاوه بر تبیین در مواقع لازم، جان‌فشانی کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha