دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
اجتماع حوزویان

حوزه/ یکی از مسئولان مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین گفت: پیام‌های تبیینی علما برای تقویت روحیه مقاومت و مقابله با جبهه باطل اهمیت بسزایی دارد و احساس سربلندی و عزت را در جامعه جبهه مقاومت تزریق می‌کند.

حجت‌الاسلام چوبدار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) که فرمودند: «باید بکوشیم تا خاصیت شهادت و راز نهفته در آن را زنده نگه داریم» گفت: این راز مشتمل بر این است که به محض شهادت یکی از فرماندهان جبهه حق، فرماندهان دیگری جایگزین می‌شوند و پرچم مبارزه را به دست می‌گیرند.

وی افزود: این بدان معناست که با افتادن یک فرمانده، فرماندهان جدید برمی‌خیزند و جبهه حق پربارتر، پرشورتر و مصمم‌تر به مسیر خود نیز ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام چوبدار در ادامه سخنان خود اشاره داشت: اگرچه از دست دادن بزرگان و فرماندهان همواره خسارتی سنگین است، اما اینگونه نیست که جبهه حق به زوال رود یا نابود شود، بلکه برعکس، نابودی جبهه باطل تسریع می‌یابد و جبهه حق پربارتر می‌شود.

یکی از مسئولان مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی در این شرایط، جهاد تبیین را وظیفه طبیعی و بصیرتی حوزه‌های علمیه و طلاب بصیر متصور شد و در این زمینه افزود: در واقع جهاد تبیین وظیفه‌ای است که مقام معظم رهبری بارها بر آن تأکید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با شهادت انسان‌های بزرگی همچون شهید والامقام سید حسن نصرالله، مباحث تبیینی و سلحشورانه جبهه حق از سوی علما و طلاب بصیر، بسیار گویاتر و رساتر شده و گوش‌نوازتر و مطلوب‌تر خواهد بود.

حجت‌الاسلام چویدار ادامه داد: این مطالب تبیینی از سوی روحانیون انقلابی و متدین به دین اسلام که مبلغ و مُبین آن هستند، می‌تواند راه‌گشای کسانی باشد که ممکن است با از دست دادن فرماندهان جبهه مقاومت در لبنان دچار سرخوردگی، دلسردی یا یأس و ناامیدی شده باشند. این سخنان قادر است احساس سربلندی و عزت را در بدنه جامعه جبهه مقاومت و مردم علاقه‌مند به آن، و همچنین مردمی که از جبهه باطل و صهیونیست‌ها نفرت دارند، تزریق کند.

وی در پایان یادآور شد: به تعبیر مقام معظم رهبری، صهیونیست‌ها سگ‌های درنده منطقه خاورمیانه هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha