دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین دیرباز گفت: فقدان سید حسن نصرالله  اگرچه ثلمه‌ای برای جهان اسلام و محور مقاومت است، اما شهادتش مایه خیر و برکت و بیداری گسترده در جهان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله، اظهار داشت: رژیم تروریستی و منحوس صهیونیستی دیگر بار با وقاحت تمام مرتکب جنایتی غیر قابل بخشش شد و یکی دیگر از بندگان صالح خدا و مجاهدان فی سبیل‌الله، رهبر بزرگ جبهه مقاومت جناب سید حسن نصرالله رضوان الله علیه عزیز ما را به شهادت رساند.

وی ادامه داد: البته که مزد سال‌ها مقاومت و مجاهدت این سید مجاهد چیزی جز شهادت نبود و بی‌شک که نزد پروردگارش است و مصداق آیه شریفه «فَرِحینَ بِما آتاهُمُ اللَّهُ مِن فَضلِه» است.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: فقدان سید حسن نصرالله اگرچه ثلمه‌ای برای جهان اسلام و محور مقاومت و مستضعفان عالم خواهد بود، اما ان‌شاءالله شهادتش مایه خیر و برکت و بیداری گسترده در جهان می‌شود و این ثلمه به فضل خداوند جبران خواهد شد.

وی تصریح کرد: این جنایت آشکار و غیر قابل اغماض علیه رهبر حزب‌الله و کشتار وحشیانه مردم جنوب لبنان، نباید بی‌جواب بماند و مجاهدین جبهه مقاومت، مردم لبنان، فلسطین و شیعیان جهان پاسخ درخوری به دشمن خواهند داد.

حجت الاسلام و المسلمین دیرباز ابراز کرد: استمرار جریان مبارزه با رژیم منحوس صهیونیست و آمریکای جنایتکار به عنوان حامی اصلی این غاصبان تروریست لازم و ضروری است و مسلمانان جهان با وحدت و اتحاد و با قوت تمام بیش از گذشته و با بصیرتی عاشورایی باید راه شهیدان و غیور مردان جبهه مقاومت را تا ریشه کن شدن این جرثومه فساد ادامه دهند.

انتهای خبر. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha