دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
سید حسن نصرالله

حوزه/ مدرسه‌ علمیه‌ آقا ضیاء الدین‌ اراک در پیامی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله اعلام کرد: این‌ سید عزیز خون پاک خود را در راه دفاع از اسلام نثار کرد و به‌ دست‌ پلیدترین‌ و شقی‌ ترین‌ جریان استکباری‌ به‌ شهادت رسید. او با شهادت به‌ سعادت ابدی‌ رسید و راه و مکتب‌ او به‌ حول و قوه الهی‌ متوقف‌ نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، مدرسه‌ علمیه‌ آقا ضیاء الدین‌ اراک در پیامی شهادت سید حسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

خبر شهادت سید مقاومت‌، بنده صالح‌، رهبر حکیم‌، بصیر و شجاع جناب سید حسن‌ نصر ﷲ رضوان ﷲ تعالی‌ موجب‌ تالم‌ و تاسف‌ شد.

ایشان سال ها با ایمانی‌ صادق، مجاهدت مخلصانه‌ و شجاعانه‌ در میدان های‌ مبارزه با شیاطین‌ و استکبار جهانی‌ و در دفاع از مردم ستمدیده فلسطین‌، نقش‌ آفرینی‌ وصف‌ ناپذیر و مدبرانه‌ ای‌ ایفا کرد و سرانجام این‌ سید عزیز خون پاک خود را در راه دفاع از اسلام نثار کرد و به‌ دست‌ پلیدترین‌ و شقی‌ ترین‌ جریان استکباری‌ به‌ شهادت رسید. او با شهادت به‌ سعادت ابدی‌ رسید و راه و مکتب‌ او به‌ حول و قوه الهی‌ متوقف‌ نخواهد شد.

با شهادت ایشان، دنیای‌ اسلام و جبهه‌ ی‌ مقاومت‌ رهبری‌ بصیر را از دست‌ داد ولی‌ با عنایات حضرت بقیه‌ اﷲ الاعظم‌ ارواحنا فداه و برکات تدابیر حکیمانه‌ مقام معظم‌ رهبری‌، استواری‌ و ولایت‌ پذیری‌ جبهه‌ مقاومت‌، راه مقابله‌ با رژیم‌ منحوس صهیونیستی‌ با قدرت و استحکام بیشتری‌ ادامه‌ خواهد داشت‌.

مدرسه‌ علمیه‌ آقا ضیاء الدین‌ اراک شهادت این‌ عالم‌ مجاهد و بنده صالح‌ خدا را به‌ پیشگاه حضرت بقیه‌ اﷲ الاعظم‌ ارواحنا فداه، ولی‌ امر مسلمین‌ حضرت امام خامنه‌ ای‌ (مد ظله‌ العالی‌)، مراجع‌ عظام تقلید، جبهه‌ مقاومت‌ و ملت‌ مقاوم و مجاهد لبنان و امت‌ اسلامی‌ تبریک‌ و تسلیت‌ عرض می‌ نماید.

و اعلام می‌ دارد در شرایط‌ حساس کنونی‌ و با شهادت سید مقاومت‌، که‌ دشمن‌ به‌ دنبال ایجاد یاس و ناامیدی‌، ضعیف‌ نشان دادن قدرت نظامی‌ - امنیتی‌ ایران و جبهه‌ مقاومت‌ و القاء ترس و عقب‌ نشینی‌ هستند، بر امت‌ اسلامی‌ و مومنان لازم است‌ با امید، حفظ‌ روحیه‌، تقویت‌ ایمان، اعتماد به‌ نصرت های‌ الهی‌ و توکل‌ بر خدا در حمایت‌ از حزب اﷲ و جبهه‌ مقاومت‌ در میدان مجاهدت حضور داشته‌ باشند تا جریان سازی‌ مردمی‌ و ایجاد قدرت برای‌ نظام و مسئولین‌ جهت‌ اتخاذ تصمیمات تحول ساز تمدنی‌ و محو غده سرطانی‌ اسرائیل‌ و ضربه‌ بر پیکره استکبار جهانی‌، فراهم‌ آید.

مدرسه‌ علمیه‌ آقا ضیاء الدین‌ اراک

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha