دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد طی پیامی گفت: شهادت فیض عظیم الهی است و شایسته او بود که بعد از سال‌ها مجاهدت رنج و زحمت و سختی به عنوان مزد از پروردگار عالم دریافت نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی آمده است:

ولا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا عند ربهم یرزقون

شهادت غمبار و اشکبار پرچمدار و اسطوره مقاومت حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله رضوان الله علیه که در راه اسلام و آزادی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین به دست جنایتکاران رژیم صهیونیستی آمریکا شقی‌ترین انسان‌ها یزیدیان زمان اتفاق افتاد را به محضر حضرت امام عصر ارواح و نافدا و مقام معظم رهبری و تمامی مسلمانان جهان و جبهه مقاومت حزب الله تسلیت و تعزیت می‌گویم.

در بخش دیگری از این پیام آمده است:

شهادت فیض عظیم الهی است و شایسته او بود که بعد از سال‌ها مجاهدت رنج و زحمت و سختی به عنوان مزد از پروردگار عالم دریافت نمود.

پرچم و علم او عاشورایی است و همیشه برافراشته باقی خواهد ماند؛ خون مقدس او راه را روشن‌تر و مقاومت و مبارزه با ظلم و استکبار را زنده‌تر و قدرتمندتر خواهد کرد و به حول و قوه الهی رژیم صهیونیستی را به مرگ و پایان نزدیک‌تر می‌کند از این لاله به خون خفته هزاران لایه روییده و می‌روید.

سید نصیر حسینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha