دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
سیدحسن نصرالله

حوزه/ مدیران مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از کشورهای اسلامی خواستند موضع انفعال خود در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی را کنار بگذارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در ارومیه، مدیران مدارس علمیه خواهران آذربایجان غربی با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از کشورهای اسلامی خواستند موضع انفعال خود در مقابل رژیم کودک کش صهیونیستی را کنار بگذارند.

مدرسه علمیه الزهرا (س) شاهین دژ:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

أَلَا إِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْمُفْلِحُونَ

به یقین دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکای جنایتکار و کاسه لیس او رژیم غاصب و کودک کش صهیونیسم روزبروز هارتر شده و وقاحت خود را به جایی رسانده که از کشتن زنان و مردان و نوزادان سیر نشده و با کشتن عارفان و رهبران جبهه مقاومت دد منشی خود را بیش از پیش آشکار تر می‌سازد.

وعده خداوند قطعی است و همگان می‌دانند و بر این عقیده اند که این رفتار وقیح رژیم اسرائیل و کاسه لیسانش از روی دست پاچگی و بیچارگی و درماندگی اوست.و خداوند بزرگترین منتقم خون مظلومین جهان می‌باشد.

این ترورها نشانگر استیصال استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و نه تنها خللی در عزم اراده ملت‌های بیدار جهان اسلام به وجود نخواهد آورد بلکه آن‌ها را برای مبارزه با غده سرطانی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر از پیش خواهد کرد.

شهید مجاهد و سعید سید حسن نصرالله همه عمر خود را وقف آزادی قدس عزیز و برگرداند عزت اسلامی و عربی به کشورهای عربی کرده بود و شهادت مزد زحمات خالصانه او در اطاعات از ولایت و امامت و ادامه مسیر سیدالشهدا بود.

طلاب، اساتید و مدیریت مدرسه علمیه خواهران الزهرا (س) شاهین‌دژ ضمن تسلیت این شهادت به ملت‌های جهان اسلام، رهبر انقلاب و امام زمان (عج)، حملات تروریستی پادگان وحشی صهیونیستی و حمایت کشورهای غربی و برخی حکام کشورهای اسلامی را محکوم می کند و از مجامع بین‌الملی و کشورهای اسلامی می خواهد که به وظیفه انسانی خود در برابر ملت ستمدیده فلسطین و لبنان عمل کنند.

مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ

و آنان که ستم کردند به زودی خواهند دانست به کدام بازگشتگاه باز خواهند گشت

بانهایت تأثر و اندوه، خبر شهادت رهبر کبیر و فرهیخته‌ ، سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان، دریافت شد . این ضایعه عظیم که قلب‌ها را مالامال از اندوه کرده است، ضایعه‌ای سنگین و جبران‌ناپذیر برای تمامی آزادی‌خواهان و انسان‌های آزاده جهان به شمار می‌رود.

شهید سید حسن نصرالله، با شجاعتی بی‌مانند و ایمانی استوار، سال‌های متمادی در صف مقدم مقاومت و مبارزه علیه استکبار و ظلم ایستادگی نمود و با تدبیر و درایت هوشمندانه خود، نقشی اساسی در دفاع از مظلومان و مبارزه با تجاوزگران ایفا کرد. او نه تنها یک رهبر سیاسی برجسته، بلکه نمادی از مقاومت، پایداری و ایستادگی برای همه انسان‌های به پا خاسته جهان بود.

یاد و خاطره این شهید عظیم‌الشأن همواره در دل‌های زنده خواهد ماند و به مسلمانان قوت قلب بیشتری خواهد بخشید تا با داشتن وحدت و انسجام، راه و آرمان‌های والایش را تا رسیدن به پیروزی نهایی، ادامه دهند. امروز مسلمانان جهان بیش از هر زمان دیگری، نیازمند اتحاد و همبستگی هستند تا از اصول و آرمان‌های مقدس ایشان پاسداری کنند.

رژیم صهیونیستی، با اقدامات تروریستی و سیاست‌های نژادپرستانه خود، بار دیگر ثابت کرد که هیچ گونه احترامی برای حقوق بشر و اصول انسانی قائل نیست. شهادت سید حسن نصرالله، که به عنوان یک شخصیت برجسته در مبارزه با ظلم و ستم شناخته می‌شود، گواهی بر این واقعیت است که رژیم صهیونیستی به دنبال خاموش کردن صدای حق و عدالت است.

مدیریت ،کادر،اساتید ،طلاب حوزه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله علیها با اعلام محکومیت این واقعه و عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی الله اعظم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حفظه الله ، به استکبار جهانی به خصوص آمریکا و اسرائیل جنایتکار اعلام می دارد؛

صهیونیست منتظر انتقام سخت جبهه مقاومت باشد و بداند سید حسن نصر الله تربیت شده مکتبی است که هزاران پیرو خواهد داشت و از تمامی سازمان‌های بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری می‌خواهد که به این جنایت رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند و نسبت به نقض حقوق بشر و جنایات جنگی این رژیم در لبنان و دیگر کشورهای منطقه، اقدامات لازم را انجام دهند.

در این شرایط حساس، به ملت لبنان و تمامی آزادی‌خواهان جهان اعلام می‌داردد که راه سید حسن نصرالله و آرمان‌های او هرگز فراموش نخواهد شد. همگان به عنوان پیروان این مسیر، با عزم و اراده‌ای قوی، به مبارزه علیه ظلم و بی‌عدالتی ادامه خواهند داد و در برابر هرگونه تجاوز و جنایت، ایستادگی خواهند کرد.

و از درگاه خداوند متعال ،علو درجات برای این شهید عزیز و گرانقدرو صبر جزیل برای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی و ملت بزرگ لبنان مسئلت دارند.

مدرسه علمیه نجمه خاتون تکاب:

بِسْمِ اللَّـهِ الرحمن الرَّحِیمِ

﴿فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاةَ الدُّنْیَا بِالْآخِرَةِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللَّهِ فَیُقْتَلْ أَوْ یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا﴾

شهادت سیدمقاومت شهیدسیدحسن نصرالله خدمت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و ولی امرمسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای مدظله العالی تبریک وتسلیت عرض نموده واز خداوند متعال فتح وپیروزی برای نیروی مقاومت خواستاریم.

امت اسلامی باید عزم واراده خود را از امام شهیدش امام حسین (ع) بگیرد و در برابر طاغوت لحظه‌ای درنگ نکند.

امتی زنده است که نمی‌میرد و مرگ نمی‌تواند مانع آن شود چرا که مرگ برای ما عادت و کرامت ما از سوی خداوند شهادت است.امتی زنده است که ذلت نمی پذیرد وهرگز زیر بارظلم وستم سرخم نمی کند.

این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی رهبران و فرماندهان حزب‌الله را به شهادت می‌رساند ولی شجره طیبه مقاومت از حیات و رشد باز نمی‌ایستد.

در مکتب اسلام، «شهادت» خود شاهدی است بر حقانیت آرمان و انگیزه‌ای است برای ادامه مسیر و محرکی است برای جذب مجاهدان.

باشهادت سیدحسن نصرالله، اسرائیل ودست نشاندگان او گورخود را کنده ومنتظرجواب ازطرف ملت مسلمان باشند.

مدرسه علمیه خواهران شهرستان تکاب ضمن محکوم کردن رژیم منحوس اسرائیل وهم دستان این وحشی صفتان ،خواستار انتقام و مجازات سخت می باشد.

و با ندای یالثارات الحسین به مقتدایمان امام خامنه ای مدظله العالی ایستاده‌ایم وگوش به فرمان مولایمان هستیم.آرزوی سلامتی وطول عمر برای نائب برحق امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را از خداوند منان خواستاریم

مدرسه علمیه ریحان‌الرسول ارومیه:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

(مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا)

(حجرات/۱۵)

رژیم ددمنش و نامشروع صهیونیستی بار دیگر در اوج درماندگی خود دست به ترور وحشیانه زد و این غده سرطانی با کشتار بسیاری از مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع لبنان و راست قامتی از جبهه مقاومت اسلامی، عالم بزرگوار، مجاهد خستگی ناپذیر، سید مقاومت، رهبر شجاع حزب الله لبنان، حجت الاسلام و المسلمین شهید سید حسن نصرالله(رضوان الله علیه)، خوی پست و وحشیانه‌ی خود را به نمایش گذاشت.

صحنه‌های جهاد و مقاومت در سراسر منطقه نویدبخش آتشفشان قهر امت اسلام و جهشی بزرگ به سوی آرمان رهایی مظلومان و ستمدیدگان و طلوع خورشید آزادی و استقلال امت اسلام است.

تمام باور ما این است که مقاومت یک جریان فکری است و فرماندهان و نیروهای آن تربیت شده تفکر آزادگی و مردانگی می‌باشد و خون هر شهید جان تازه‌ای به تشکیلات و سربازان این جریان تزریق می‌نماید.

مدیریت،کادر،اساتید و طلاب حوزه علمیه ریحانةالرسـۜول ارومیه ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این فرمانده جاوید جبهه مقاومت و جمعی از فرماندهان و سران حزب‌الله به محضر مقدس حضرت ولیعصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف لبنان و همه آزادی‌خواهان جهان، خواستار انتقام و مجازات سخت و درخور این رژیم فاسد و غده سرطانی بوده و هرگونه سکوت را مهیای زمینه جنایت دیگری از سوی این رژیم جعلی می‌داند.

شکی نیست که وعده‌ی الهی به زودی محقق می‌شود و این نبرد نابرابر با پیروزی و سربلندی جبهه‌ی حق به پایان رسیده و شاهد ظهور مولا و مقتدایمان حضرت حجت خواهیم بود ان‌شاءالله.

مدرسه علمیه فاطمیه نقده:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

با تضرع و التجاء به درگاه خدای علیم و قدیر، شهادت بزرگمرد جهاد در برابر ظالمان، رهبر متفکر و دانشمند حزب الله، یاور مظلومان و عصاره ی جوانمردان عصر، شهید عزیز سید حسن نصر الله را به محضر رهبر گرانقدر انقلاب، امت اسلامی و جبهه مقتدر مقاومت تسلیت و تعزیت عرض می‌نماییم.

سلسله جنایت‌های رژیم سفاک صهیونیستی به اوج خود رسید تا فرزند مکتب حسینی و قهرمان جبهه مقاومت، مظلومانه به شهادت رسید.

"شهادت"، شایسته ترین پاداش برای بزرگ‌مردی بود که سال‌ها مجاهدت صادقانه در راه قدس، او را در بستر عافیت طلبی قرار نداد و تا آخرین لحظات عمر برای رسیدن به آرمان خویش تلاشی خالصانه داشت.

امروز اسرائیل کودک کش و جنایتکار با این اقدام دیوانه وار و وحشیانه، دروازه های جهنم و تباهی را به سوی خود بیش از ‌گذشته گشود و بر فراز پرتگاه زباله دان تاریخ نزدیک تر شد.

سید حسن نصرالله با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع می‌کرد.

به یقین جوانان غیرتمند و آزادی‌خواه با حضور در مسیر این سید، جبهه مقاومت و همراهان شهیدشان، راه ارزشمندشان را ادامه خواهند داد.

در پایان مراتب تسلیت و تعزیت را به حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای ولی امر مسلمین جهان، جبهه مقاومت، به ملت سرافراز لبنان و به خاندان و بازماندگان شهید عالی مقام سید حسن نصرالله تسلیت عرض می‌نماییم و از خداوند متعال، علوّ درجات آن رهبر شجاع و عالم مبارز را مسألت داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha