سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
کارگل

حوزه/ راهپیمایی باشکوهی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط هیئت یادگار امام خمینی (ره) در کارگیل برگزار شد و در این راهپیمایی مردم عزم خود را برای ادامه مبارزه با ظلم و استبداد اعلام کردند.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، هزاران نفر از مردم در راهپیمایی باشکوهی به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط هیئت یادگار امام خمینی (ره) در کارگیل شرکت کردند و در این راهپیمایی مردم عزم خود را برای ادامه مبارزه با ظلم و استبداد اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی به شهید سید حسن نصرالله ادای احترام کردند و نقش وی را در جنبش مقاومت جهانی بی بدیل خواندند.

شرکت کنندگان در این مراسم با حمل بنرها و پوسترهایی با پیام های صلح، مقاومت و عدالت، تصاویری از شهید سید حسن نصرالله در دست داشتند که نشان دهنده تلاش و اراده وی برای دفاع از حقوق مظلومان و مستضعفان بود.

علما و سخنرانان بر اهمیت وحدت امت اسلامی و لزوم تداوم عزم برای مبارزه با ظلم تاکید کردند و زندگی و رسالت و اهداف شهید نصرالله را یادآور شدند و جوانان را به هوشیاری در برابر ظلم و استبداد دعوت کرده و پیروی از اصول امام خمینی(ره) را تنها ضامن موفقیت آنان دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha