یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ |۲۵ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 29, 2024
تصاویر/  اجتماع بزرگ و خروش حوزویان و مردم داغدار قم در مدرسه علمیه فیضیه

حوزه/ بانوان طلبه قمی در محکومیت شهادت رهبر حزب الله لبنان تجمع و راهپیمایی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی شهادت سید حسن نصرالله مردم غیور و داغدار قم امروز پس از اجتماع در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، مدرسه فیضیه و خیابان‌های اطراف حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به سمت مصلی قدس قم راهپیمایی کردند.

بانوان قمی به ویژه بانوان طلبه و اساتید حوزه علمیه خواهران و جامعه الزهرا (س) نیز در این خروش مردمی حضور پررنگ پیدا کردند و با در دست داشتن پارچه نوشته های با موضوع دفاع از جبهه مقاومت، همبستگی و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین اعلام کردند و بیزاری خود را از رژیم سفاک صهیونیستی را فریاد زدند.

خروش بانوان قمی در محکومیت جنایات رژیم غاصب

مدارس علمیه خواهران و مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران قم نیز با حضور گسترده خود در این مراسم حضور پیدا کردند و جنایات رژیم سفاک صهیونیستی را محکوم کردند.

خروش بانوان قمی در محکومیت جنایات رژیم غاصب

بانوان عزادار همراه با خانواده و فرزندان شان در این مراسم پرچم های محور مقاومت و فلسطین را بر افراشته بودند و با در دست داشتن تصاویر رهبر معظم انقلاب، شهید سید حسن نصرالله و پلاکاردهایی با موضوع دفاع از جبهه مقاومت، همبستگی و آمادگی خود را برای هرگونه کمک به مردم مظلوم لبنان و فلسطین اعلام کردند.

خروش بانوان قمی در محکومیت جنایات رژیم غاصب

«شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «جنایت اسرائیل، جنایت آمریکا است»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، « سید حسن نصرالله راهت ادامه دارد»، « ای سید مقاومت شهادتت مبارک»، « عزاست عزاست امروز، سید حسن نصرالله پیش خداست امروز» از جمله شعارهای این خروش مردمی بود.

خروش بانوان قمی در محکومیت جنایات رژیم غاصب

یکی از ای بانوان طلبه در گفت‌وگو با ما عنوان کرد: شهادت سید محور مقاومت داغ سنگینی بود که سرد نخواهد شد و آتش این داغ رژیم اشغالی را نابود می‌کند.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تبیین این مسأله را یک فریضه دانستند به همین خاطر کوتاهی در این امر اصلا قابل توجیه نیست.

سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha