سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ |۲۷ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 1, 2024
حزب الله

حوزه/ گزینشگران سازمان اوقاف در بیانیه‌ای حمله تروریستی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی به ضاحیه لبنان و شهادت شخصیت‌های برجسته مقاومت و در راس آن‌ها سیدحسن نصرالله را به شدت محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، گزینشگران سازمان اوقاف و امور خیریه با صدور بیانیه‌ای حمله تروریستی رژیم سفاک و جنایت‌کار صهیونیستی به ضاحیه لبنان را که منجر به شهادت شخصیت‌های برجسته مقاومت و در ر N س آن‌ها جهادگر کم‌نظیر و فرمانده دلیر جبهه مقابله با استکبار، مجاهد نستوه سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان شد، به شدت محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رژیم سفاک صهیونیستی در هنگامه شکست مفتضحانه برای جبران انزوای خود، به ترورهای هدفمند و مذبوحانه روی آورده است، غافل از آنکه روز به روز بر رسوایی این رژیم جنایتکار و ضد بشری افزوده خواهد شد.

شهید عالی مقام سید حسن نصرالله، با خلوص نیت و اندیشه‌های ظلم ستیزانه، ظفرمندی‌های ماندگاری را برای جبهه عظیم مقاومت به ارمغان آورد و همواره در مبارزاتی سخت و نفسگیر با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ مقاومت دفاع می‌کرد.

ما گزینشگران سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در حاشیه نشست تخصصی خود در شهر دارالعباده یزد، ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، شهادت اسطوره مقاومت سیدحسن نصرالله و سردار شهید عباس نیلفروشان و هم‌رزمان ایشان در جبهه مقاومت و مردم بی‌دفاع لبنان را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده‌های شهدای داغدار، مردم شریف لبنان و ایران تسلیت گفته و برای همه شهدای عزیز علو درجات و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم، مسلماً خون پاک این شهدا سنگ بنای نابودی رژیم منحوس و کودک‌کش اسرائیل جنایتکار در منطقه خواهد بود چرا که مردم عزیز و گروه‌های مقاومت در دنیا می‌دانند شهید والامقام سید حسن نصرالله در این نقطه به پایان نرسید، چرا که او از این به بعد برای دشمن خطرناک‌تر و برای دوستان راهگشاتر است.

در پایان ما گزینشگران سازمان اوقاف، سربازان ولایت و انقلاب، ضمن لبیک به فرمان جهاد مقام عظمای ولایت، برای انتقام خون پاک آن شهید بزرگوار اعلام آمادگی می‌نماییم. ۱۴۰۳٫۰۷٫۱۰

وَ السَّلَامُ عَلِیکُم وَ عَلَی عِبَادِ الصَّالِحِین

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha