چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
جمال قدرتی

حوزه/ حجت الاسلام قدرتی گفت: در سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عینه می‌توان شاهد یک توطئه بزرگ علیه کشورمان به ویژه نسل جوان باشیم.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، اظهار داشت: روز گذشته در رسانه‌های جهانی به ویژه رسانه‌های فارسی‌زبان شاهد انتشار یک ویدئو از سوی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر جنایتکار اسرائیل غاصب خطاب به ملت ایران بودیم.

استاد حوزه علمیه کردستان ادامه داد: این ویدئو با برنامه‌ها و اهداف خاصی برای مخاطبین تهیه و انتشار پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه در این ویدیو می‌توان به خوبی شاهد خباثت و شیطنت صهیونیست‌ها باشیم، یادآور شد: در سراسر این ویدئو به خوبی می‌توان به توطئه‌های شیطانی نخست وزیر اسرائیل علیه ملت ایران پی ببریم.

حجت الاسلام قدرتی اظهار کرد: در سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این ویدئو به عینه می‌توان شاهد یک توطئه بزرگ علیه کشورمان به ویژه نسل جوان باشیم، بنابراین شایسته است این توطئه‌ها را به صورت درست و کامل برای نسل جوان خودمان تبیین نماییم.

استاد حوزه علمیه کردستان عنوان کرد: این ویدئو ۳ محور داشت، نخست تحریک ملت ایران علیه حاکمیت و نظام و یکی دیگر از اهداف آن القای این نگاه به مردم که اسرائیل میان آن‌ها و نظام حاکم تفکیک قائل است و از سوی دیگر در این ویدئو نتانیاهو می‌کوشد که به مخاطب ایرانی خود اینگونه القا کند که اسرائیل همراه و حامی ایرانیان است که همه این سخنان ترفندی برای برای راه‌اندازی یک جنگ روانی در کشور است.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: حال باید پرسید صهیونیست‌ها که تاکنون صدها نفر از سران نظامی ایران اسلامی را با نهایت وحشیگری به شهادت رسانده‌اند، چگونه می‌توانند حامی ملت باشند!؟ زیرا سران شهید شده به دست صهیونیست از بدنه جامعه و مردم بوده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha