دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
شہید راہ قدس ریلی

حوزه/ تحریک بیدری امت مصطفی پاکستان، به مناسبت شهادت رهبر مقاومت، سید حسن نصرالله، راهپیمایی «شهید راه قدس» از مجلس پنجاب تا کنسولگری آمریکا را برگزار کرد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، در راهپیمایی «شهید راه قدس» زن و مرد، کودک، پیر و جوان شرکت کردند، و انزجار و نفرت خود را از دشمن بزدل رژیم سفاک صهیونیستی اعلام کردند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی، رئیس تحریک بیدارای امت مصطفی، در این راهپیمایی گفت: به واسطه این شهادت بزرگ، ظلم و فساد اسرائیل متجاوز به زودی از صفحۀ هستی محو خواهد شد.

مدیر جامعة العروة الوثقی گفت که با کشته شدن چند سرباز اسرائیلی نمی توان انتقام صد هزار شهادت را گرفت. بلکه پاسخ واقعی محو کامل اسرائیل از صفحۀ هستی است که مقام معظم رهبری فرموده اند که تصمیم این جنگ را حزب الله بگیرد و روحیه و شجاعت و شور در این مجاهدین بیش از پیش بیشتر خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی افزود: همۀ مردم شجاع جهان، در کنار حزب الله، حماس و غزه ایستاده اند و این پیام به زودی در سطح جهانی منتشر خواهد شد.

مردم سرافراز در روزهای آتی پیام ملت های خود را با اجتماعات و راهپیمایی های خود به گوش حاکمان خود و آمریکا و اسرائیل خواهند رساند، و ثابت خواهند کرد که زمان نابودی اسرائیل بر اساس خواست امام خمینی (ره) فرا رسیده است. و همه امکانات برای آن فراهم شده است.

وی در ادامه گفت: روز بزرگی که راه جهاد و شهادت را برای مسلمانان باز کرد، «۷ اکتبر» بود. امت راجع به این روز، غلفت ورزیده، باید کفاره غفلت خود را بپردازد، و به تأکید امام خمینی (ره) راه های آزادی سرزمین های اسلامی از جمله فلسطین را از حاکمان خیانتکار جدا کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد نقوی از امت اسلامی خواست «طوفان الاقصی» که توسط حماس آغاز شده است، به یک جنبش جهانی تبدیل کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha