دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024

جامعه مدرسین حوزه در بیانیه ای با دعوت مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس ،مذاکرات به اصطلاح صلح با محوریت آمریکا را خائنانه خواند.

به گزارش مرکز خبر حوزه،شروح بیانیه این نهاد حوزوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

بار ديگر روز قدس فرا رسيد و چشم جهانيان به سمت ملت مظلوم فلسطين خيره شد. آخرين جمعه ماه مبارك رمضان كه به امر امام راحل روز قدس ناميده شد، روز دفاع از آرمان ملتي است كه سالهاست محنّت و رنج آوارگي را به جان خويش خريده اما هرگز از پا ننشسته است. روز قدس يادآور ناله و شيون زنان و كودكان مصيبت زده‌اي است كه سالهاست شهادت عزيزان خود را شاهد مي‌شود و طعم تلخ هجران را مي‌چشد.

روز قدس، روز همبستگي با امت اسلام در برابر غاصباني است كه براي نابودي اسلام قد علم كرده‌اند و هر روز با نيرنگي تازه به جنگ مسلمانان بر مي‌خيزند. تاريخ مقاومت ملت فلسطين، رأي بالاي مردم فلسطين به دولت قانوني حماس، نبرد 22 روزه مردم غزه و امثال آن همه و همه حكايت از آن دارد كه مردم فلسطين تنها راه نجات خود را مقاومت در برابر صهيونيست‌ها و ننشستن بر سر ميز مذاكره و امضاي طرحهاي به اصطلاح صلح مي‌دانند.

ملت فلسطين به خوبي مي‌داند كه در سايه ايستادگي است كه وعده «ان تنصر الله ينصركم» محقق خواهد شد و به پيروزي و آزادي دست خواهد يافت. امسال در حالي روز قدس را بر گزار مي‌كنيم كه مذاكرات به اصطلاح صلح با محوريت آمريكا و اسرائيل بر سر فلسطينيان سايه انداخته است، پر واضح است كه ملت مبارز فلسطين اين مذاكرات خائنانه را نمي‌پذيرد و در روز قدس ديگر بار شعار مرگ بر اسرائيل را سر خواهد داد.

جامعه مدرسين حوزه علميه قم ضمن گراميداشت روز قدس همه مسلمانان جهان به ويژه ملت ايران را به حضور با شكوه در راهپيمايي روز قدس دعوت مي‌كند. به اميد روزي كه شاهد نابودي اسرائيل و آزادي قدس شريف باشيم. ان شاء الله

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha