چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
علامہ جواد نقوی

حوزه، سید جواد نقوی درپی حملات موشکی ایران به اسرائیل غاصب و متجاوز، در پیامی گفت: مقاومت فلسطین مصلحت و نفاق کشورهای مسلمان را برملا کرد، ۷ اکتبر «یوم الله» است، خشم علیه اسرائیل باید به یک جنبش جهانی تبدیل شود .

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، رئیس تحریک بیداری امت مصطفی، سید جواد نقوی، در پیامی حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه هوایی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را سیلی محکمی بر صورت غاصب مغرور و مستکبر صهیونیست دانست و آن را مظهر قدرت الهی خواند.
وی تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل به همراه حاکمان عرب متحد خود در ۷۶ سال گذشته برای سرکوب مسئله فلسطین توطئه کردند، اما مسئله فلسطین روز به روز برجسته تر می شود.
مدیر جامعة العروة الوثقی افزود: مقاومت غرور آفرین حماس و ملت سرافراز فلسطین باعث شده که نقاب مصلحت و نفاق کشورهای مسلمان و همچنین چهره وحشیانه و خونخوار تروریستی آمریکا، اسرائیل، انگلیس و اتحادیه اروپا آشکار شود.
وی درباره یوم الله اکتبر، گفت: عملیات طوفان الاقصی و مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم غزه در طول سال، زمینه اعتلای اسلام را فراهم کرده است، و بی شک پرچم اسلام، در این کشور، و در دست ملت فلسطین و مردم غزه است.
وی اظهار داشت: خشم جهانی علیه اسرائیل در ۷ اکتبر باید به جنبشی جهانی تبدیل شود که منجر به اقدام حاکمان خیانتکار در برابر این جنایت یا کناره گیری از دولت های خود شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha