چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر / حضور مدیر حوزه علمیه ومعاونین ،اساتید در سپاه استان قز وین

حوزه/ مدیر، معاوین، اساتید و کادر حوزه علمیه قزوین با حضور در فرماندهی سپاه استان قزوین ازمجموعه این نهاد انقلابی قدردانی نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی، امروز به همراه معاونین مرکز مدیریت حوزه علمیه قزوین با سردار رفیعی آتانی (فرمانده سپاه استان قزوین) دیدار و حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع رژیم صهیونیستی اسراییل را تبریک گفت.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: با حمله موشکی به اسرائیل شیعیان و مسلمانان روحیه مضاعف گرفتند و وحدت چند برابر شد و دشمن ذلیل بود و ذلیل تر و مفتضح شد.

دبیر شورای حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: به تمام دلاور مردان جبهه مقاومت، سرداران سرافراز و مفاخر قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت اسلامی در سرتاسر خط مقاومت خسته نباشید می گویم، که خوش درخشیدند و دل میلیون ها انسان آزاده و امت اسلامی و غیر اسلامی، مخصوصاً ملل منطقه را دیشب خوشحال کردند بعد از آن غم و اندوهی که در شهادت اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله بر دلها سنگینی می کرد.

وی ادامه داد: شیعیان و مسلمانان منطقه از این حرکت به خود بالیدند و روحیه مضاعف گرفتند و وحدتشان چند برابر شد و دشمن ذلیل بود و ذلیل تر و مفتضح شد، جا دارد ما و همه اقشار و مجموعه ها و نهادها از همه رزمندگان خط مقاومت و نظام جمهوری اسلامی به ویژه از سلحشورانی که در این عملیات وعده صادق ۲ با رمز یا رسول الله نقش افتخار آمیز داشته و به حکم رهبر حکیم و معظم انقلاب لبیک گفتند و به این آیه (وَقَاتِلُوهُمْ حَتَّیٰ لَا تَکُونَ فِتْنَةٌ) جامعه عمل پوشاندند تقدیر وتشکر نماییم.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین بیان کرد: ان شاء الله تا نقطه نهایی که نابودی کامل صهیونیست جهانی و اسرائیل غاصب و خبیث است رزمندگان پیش بروند که این عملیات گوشه ای از قدرت و انتقام بود که انجام گرفت، و چنانچه اگر بخواهند دست از پا خطا کنند این دفعه به دست همین رزمندگان شجاع و غیور اسلام و جبهه مقاومت، با خاک یکسان خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین عرفانی عنوان کرد: انتظاراتی که ملت از نظام داشتند عزیزان جامعه عمل پوشاندند و دل همه را شاد کردند و دشمن بداند که هیچ غلطی نمی تواند بکند و امیدواریم که ان شاء الله روز به روز به عزت انقلاب و رهبر معظم و فرزانه و هوشمند انقلاب اضافه بشود و پرچم اسلام در سراسر جهان به دست مبارک حضرت مهدی عج بر افراشته و همه مستضعفان عالم از از ظلم و ستم استکبار جهانی آزاد شوند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha