چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
اقدام سپاه وحشت در مستکبران جهان به ویژه رژیم صهیونیستی انداخت

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله ابوتراب امامی کاشانی، شهرستان کاشان گفت: اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موشکی وعده صادق ۲ وحشت در مستکبران جهان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی، اربابش آمریکا و حامیان کشورهای اروپایی‌اش انداخت.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کلثومی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان اظهار کرد: عملیات پیروزمندانه سپاه با پشتیبانی ارتش مقتدر و ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، نور امید را در دل مستضعفان جهان به خصوص جبهه مقاومت و به ویژه مردم فلسطین لبنان روشن کرد.

وی عملیات غرورآفرین موشکی سپاه را دارای چند پیام مهم دانست و تصریح کرد: یکی از پیام‌ها این است که ایرانی فرزند امیرالمومنین و ائمه اطهار (ع) است و هرگز فلسطین و لبنان را تنها نخواهد گذاشت، مردم فلسطین و لبنان به شایعات توجه نکنند چراکه ایران همواره حامی مظلومان جهان و جبهه مقاومت بوده، هست و خواهد بود.

مدیر مدرسه علمیه آیت‌الله ابوتراب امامی کاشانی، کاشان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچگونه تعرضی را از رژیم صهیونیستی غاصب و هم پیمانانش برنمی‌تابد، گرچه شاید صبرش طول بکشد اما در وقت مناسب، پاسخ لازم، قاطعانه و مقتدرانه را به شرارت‌ها و جنایت‌های دشمن خواهد داد.

وی تاکید کرد: مردم نباید هرگز اعتماد را خود نسبت به مسئولان عالی‌رتبه نظام به ویژه فرماندهان نظامی و انتظامی قهرمان و دلاور کشور تحت امر فرماندهی کل قوا از دست بدهند و تحت تاثیر شایعات دشمن قرار بگیرند.

حجت‌الاسلام کلثومی ابراز امیدواری کرد همانگونه که در عرصه‌های میدانی موفق بوده‌ایم در عرصه‌های رسانه‌ای و جنگ روانی هم مردم و مسئولان موفق باشند و هرچه زودتر شاهد نابودی کامل رژیم اسرائیل، ظالمان و مستکبران و پیروزی جبهه حق باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha