چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تصاویر/ شور عاطفه‌ها در عالیشهر

حوزه/ امام جمعه عالیشهر گفت: برگزاری هر ساله مراسم شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند است و شما دانش آموزان با هماهنگی پدر و مادران خود هر کدام در حد توان به دوستان خود کمک کنید.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر امروز در مراسم زنگ شور عاطفه ها در دبستان دخترانه بهار، اظهار داشت: همه ما دوست داریم که در آغاز سال تحصیلی دانش آموزان هیچ کمبودی نداشته و لوازم التحریر، کیف و کفش و لباس خوب برای شروع مدرسه داشته باشند.

وی افزود: خداوند متعال ما آزمایش می کند که آیا می‌توانیم از نعمت هایی که به ما داده به دیگران بدهیم و انفاق کنیم و مهربانی خود را نشان بدهیم یا نه.

حجت الاسلام حمیدی نژاد بیان کرد: برگزاری هر ساله مراسم شور عاطفه ها برای کمک به دانش آموزان نیازمند است و شما دانش آموزان با هماهنگی پدر و مادران خود هر کدام در حد توان به دوستان خود کمک کنید.

وی عنوان کرد: امروز در فلسطین و غزه، دشمنان و استکبار و صهیونیست با ریختن بمب بر سر زنان و کودکان و افراد بی گناه جنایت می‌کنند و امنیت بچه‌های کوچک و معصوم را می‌گیرند و آنها را به شهادت می‌رسانند.

امام جمعه عالیشهر تاکید کرد: یک اتفاق خیلی خوب که دیشب رخ داد این بود که جوان های شایسته ایرانی با موشک هایی که ساخت دست خودمان هستند در جواب جنایات های رژیم کودک‌کش، پایگاه های نظامی آنها را موشک باران کردند تا دیگر نتوانند زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت برسانند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha