چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
کد خبر: 1188874
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۹
تبریز

حوزه/ همزمان با سراسر کشور آیین «شور عاطفه‌ها» با هدف کمک به دانش‌آموزان نیازمند امروز با شعار «آینده ساز باشیم» در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، غلامعلی ملامهدی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی ره) آذربایجان شرقی در آیین «شور عاطفه‌ها» در دبستان ترقی تبریز با قدردانی از حس نوع‌دوستی دانش‌آموزان، اظهار داشت: امروز شما یک پیام مهم را به همه مردم ارسال خواهید کرد که آن هم پیام همراهی و کمک به یکدیگر بوده که در دین اسلام به آن بارها تاکید شده است.

وی ادامه داد: برنامه شور عاطفه‌ها به همت آموزش و پرورش در سطح استان در تمامی مدارس برگزار می‌شود و صمیمانه از افرادی که در راستای کمک به یکدیگر گام بر می‌دارند، قدردانی می‌کنم، جمع شدن برای کمک به نیازمندان حرکتی ارزشمند برای نشان دادن همراهی و همدلی و آینده‌ساز بودن است.

ملامهدی، با اشاره به اینکه معلمان همواره یاریگران کمیته امداد هستند، گفت: از این فرصت استفاده می‌کنم تا از فرهنگیان تشکر و قدردانی نمایم.

مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی نیز با اشاره به حس نوع دوستی ایرانیان به ویژه دانش‌آموزان در صحنه‌های حساس و بحرانی مانند هشت سال دفاع مقدس و بروز حوادث طبیعی مانتد زمین لرزه، سیل و دفاع از مظلومان فلسطین و غزه، اظهار کرد: کمک‌ها و هم‌دردی‌ها در طول زمان، اشکال مختلفی همچون جشن عاطفه‌ها و حضور در راهپیمایی‌های روز قدس و محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی به خود گرفته است.

وی گرد هم آمدن دانش‌آموزان جهت کمک به دانش‌آموزان نیازمند را اتفاقی بزرگ دانست و همراهی و همکاری آنان در راستای یاری رساندن به همنوعانشان را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: کمک به همنوعان وظیفه همگانی بوده و دانش‌آموز محور بودن جشن عاطفه‌ها، جای بسی خرسندی است.

وی با تبیین اقدامات وحشیانه و غیرانسانی قدرت‌های مدعی حقوق بشر، تصریح کرد: امروز قدرت‌هایی دست به جنایت و کودک‌کشی می‌زنند که ظاهر شیک و موجهشان با باطن آمیخته شده با فریب و نیرنگ همخوانی نداشته و ذره‌ای از این اقدامات وحشیانه ناراحت نمی‌شوند و با حمایت‌های نظامی و امکانات اطلاعاتی و تجهیزات سایر قدرت‌ها به مردم مظلوم غزه و لبنان، ظلم می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، وعده الهی مبنی بر پیروزی مستضعفان را وعده‌ای صادق عنوان کرد و یادآور شد: آینده از آن مستضعفان بوده و امیدواریم رویدادهای ناگوار اخیر در فلسطین و غزه و لبنان و به شهادت رساندن سید مقاومت سید حسن نصرالله، آغازگر اتفاقاتی خوشایند برای جبهه مقاومت و جهان اسلام باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha