چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
تجمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه یزد

حوزه / طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه معصومیه یزد در پی شهادت سید حسن نصرالله با تجمعی خودجوش، انزجار خود از جنایات اخیر رژیم غاصب اسرائیل در لبنان را اعلام کردند.

فاطمه کارگر معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، از تجمع طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه علمیه معصومیه یزد در اعتراض به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان به ویژه به شهادت رساندن سید حسن نصرالله خبر داد.

کارگر اظهار داشت: تجمع طلاب خواهر مدرسه علمیه معصومیه یزد در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم لبنان و بمباران وحشیانه بیروت با عنوان «آغاز نصرالله» برگزار شد و طلاب در سوگ شهادت سید مقاومت به عزاداری پرداختند.

وی هدف از برگزاری این تجمع را اعلام اعتراض نسبت به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در منطقه به ویژه لبنان دانست و شهادت رهبر مقاومت سید حسن نصرالله را به امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و همه مردم مسلمان جهان تسلیت گفت.

کارگر ابراز کرد: طلاب مدرسه علمیه معصومیه ابتدا در نشست بصیرتی شرکت کردند و خانم لقاء رضایی زاده طلبه و هادی سیاسی در راستای تحقق سخنان مقام معظم رهبری به تحلیل و تبیین مقاومت پرداخته و ترور سید حسن نصرالله را محکوم کرد.

در ادامه مراسم طلاب، اساتید و کارکنان مدرسه با حضور در صحن امامزاده سید جعفر محمد(ع) و کنار قبور مطهر شهدا تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند و پیام تسلیت مقام معظم رهبری به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله قرائت شد و شرکت کنندگان با سر دادن شعار، انزجار و برائت خود را از جنایات رژیم غاصب اسرائیل ابراز داشتند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha