چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
درس اخلاق طلاب مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ حجت‌الاسلام اکبرزاده گفت: خون شهدا مقدمه تشکیل امت واحده اسلامی است و وظیفه ما این است که شهدا را برای مردم معرفی و اهدافشان را تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت‌الاسلام ناصر اکبرزاده امروز در جلسه اخلاق طلاب مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه که در حسینیه این مدرسه علمیه برگزار شد، اظهار داشت: مسلمین باید در جهت تشکیل امت واحده اسلامی بکوشند و هم راستا با ولایت فقیه، حرکت کنند.

وی ادامه داد: حرکت در مسیر ولایت یکی از مهم‌ترین وظیفه ماست، لذا هم عقب ماندن از ولایت و هم جلو افتادن از آن موجب عاقبت به شر شدن انسان می‌شود، همراهی با ولایت است که زمینه ظهور امام عصر را فراهم خواهد کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: هدف انقلاب اسلامی ایجاد عدالت اجتماعی و مقدمه‌سازی ظهور بود و لازمه اتفاق افتادن ظهور، تشکیل جامعه اسلامی و امت واحده اسلامی است.

وی با تسلیت به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله، گفت: خون شهدا مقدمه تشکیل امت واحده اسلامی است و وظیفه ما این است که شهدا را برای مردم معرفی و اهدافشان را تبیین کنیم.

حجت الاسلام اکبرزاده خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظیفه ما در قبال خون شهدا تبیین است و باید با اطاعت از ولی امر مسلمین و تبعیت از ایشان، جامعه را برای ظهور آماده کنیم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha