چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
1

حوزه / رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران از برگزاری مراسم یادبود شهید نصرالله در مدارس طرح شهید آرمان تهران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم یادبود دبیرکل حزب الله لبنان شهید نصرالله روز گذشته در مدارس طرح شهید آرمان شهر تهران با حضور دانش‌آموزان، معلمان و مسئولان برگزار شد.

در این مراسم، یاد و خاطره شهید نصرالله که در راه آزادی قدس شریف و دفاع از آرمان بلند فلسطین جان خود را فدا کرد، گرامی داشته شد.

در همین راستا حجت الاسلام علیرضا شیرنژاد رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران با اشاره به برگزاری مراسمات یادبود شهیدنصرالله درمدارس ستاد طرح شهیدآرمان تهران، اظهار داشت: شهید نصرالله نماد ایثار و فداکاری است و برگزاری چنین مراسم‌هایی فرصتی است تا نسل جوان با ارزش‌های والای ایثار و شهادت و مقاومت آشنا شوند.

وی ادامه داد: برنامه‌های این مراسم شامل سخنرانی‌های مقامات آموزش وپرورش و نظامی، قرائت قرآن، اجرای سرودهای حماسی و نمایش مستندی از زندگی شهید نصرالله همراه بود.

وی یادآور شد: دانش‌آموزان نیز با حضور در این مراسم به تجلیل از فداکاری‌ها و رشادت‌های شهیدان پرداخته و با اهدای گل و نوشتن دل نوشته به روح پرفتوح سید شهدای مقاومت ادای احترام کردند.

رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری از برگزاری این مراسم در مدارس طرح شهیدآرمان شهر تهران خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه عکس و آثار مرتبط با زندگی و مبارزات شهید نصرالله در حاشیه این مراسم یادبود در مدارس برگزار شد که با استقبال گسترده دانش‌آموزان و اولیاء آنها روبرو شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha