چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
حجت الاسلام آزادی

 حوزه /حجت الاسلام آزادی گفت: شهدای مقاومت و انقلاب اسلامی عاشورایی و کربلایی هستند و سرانجام این باند تبهکار رژیم صهیونسیتی نابودی خود را سرعت بخشیده و به سرازیری سقوط نزدیک می‌شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام حمد الله آزادی مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین امروز در جمع اساتید و طلاب این مدرسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سید شهید مقاومت حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله و دیگر شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: شهدای مقاومت و انقلاب اسلامی عاشورایی و کربلایی هستند و سرانجام این باند تبهکار رژیم صهیونسیتی، نابودی خود را سرعت بخشیده و به سرازیری سقوط نزدیک می‌شود.

حجت الاسلام آزادی خاطرنشان کرد: دشمن بداند وقتی یک شخصیتی بزرگ به شهادت می‌رسد شخصیتی بزرگ‌تر راه او را ادامه می‌دهد.

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: شهید سیدحسن نصرالله مدیری سیاسی بود، خون این شهید والا مقام بر زمین نخواهد ماند.

وی ادامه داد:‌ صهیونیست‌ها، سیدحسن نصرالله شخصیت باعظمت دنیای اسلام و رهبر حزب الله لبنان را به شهادت رساندند، اما راه و مکتب این شهید والامقام ادامه دارد.

وی اظهار کرد: رژیم پلید اسرائیل در باتلاق غزه در حال غرق شدن است و آن‌ها بویی از انسانیت و شرافت نبرده‌اند.

حجت الاسلام آزادی عنوان کرد: شهید سید حسن نصرالله به معنای واقعی یک مجاهد نستوه و انسانی از جان‌گذشته بود، به‌طوری‌که هر لحظه آماده شهادت در راه دفاع از دین رسول‌الله(ص) و مظلومان بود.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین تصریح کرد: این شهادت عظیم پاداش تمام سال‌ها زحمات و از خودگذشتگی او و صبری که در از دست‌دادن فرزند شهیدشان داشت، بود.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha