چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
حاجتی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاجتی گفت: راه شهید نصرالله، با قدرت و انسجام بیشتری ادامه می‌یابد و جنبش حزب الله با بازیابی قدرت خود، اقدامات بیشتری علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز امروز در مراسم گرامیداشت شهدای مقاومت که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم لرستان برگزار شد، با بیان اینکه دشمن بداند با ترورهای ناجوانمردانه و به شهادت رساندن مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان روز به روز در نزد آزادگان و استکبارستیزان جهان منفورتر می‌شود، اظهار داشت: رژیم جعلی و پوشالی صهیونیستی بداند با این جنایات بی‌رحمانه، خود را به سراشیبی سقوط و نابودی نردیک‌تر کرده است.

وی افزود: پس از آنکه ۲۲۰ هزار جوان در جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، دشمن معتقد بود می‌تواند مانع پیشرفت شود، اما امروز ایران اسلامی موشک ماهواره‌بر قائم را به فضا پرتاب می‌کند و به باشگاه فضایی برتر دنیا پیوسته است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: از شهید شدن سید نصرالله ناراحت هستیم ولی نگران آینده نیستیم و استوارتر از گذشته مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، با اشاره به اینکه اتفاقات امروز تمام حوادث کربلا را تداعی کرده است، یادآور شد: در برهه فعلی شاهد کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع، بی‌رحمی رژیم صهیونیستی و پایبند نبودن آنها به هیچ‌یک از اصول اخلاقی هستیم.

وی با بیان اینکه راه شهید نصرالله، با قدرت و انسجام بیشتری ادامه می‌یابد و جنبش حزب الله با بازیابی قدرت خود، اقدامات بیشتری علیه صهیونیست‌ها انجام می‌دهد خاطرنشان کرد: حزب الله و جبهه مقاومت تا پیروزی قدس شریف مبارزه خود را ادامه خواهد داد.

در این تجمع شرکت کنندگان با سر دادن شعار، ضمن محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل، همراهی و حمایت خود را از مردم ستم دیده غزه و لبنان اعلام و بر استمرار اهداف جبهه مقاومت تأکید کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha