چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
هاشم آبادی

حوزه/امام جمعه پیرانشهر گفت: شهید نصرالله مرد شهادت بود و دنبال شهادت می‌گشت و ترسی از روبه‌رو شدن با دشمن نداشت، همین نترسی و شجاعت از او یک شخصیت در تراز جهانی ساخته بود که با شهادتش مکتبش تکثیر می‌شود.

ماموستا محمدصالح هاشم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، اظهار داشت: اسرائیل یک رژیم جعلی و بی‌پایه و اساس است و برای اثبات وجودش دست به غارت و قتل عام می‌زند و برای رسیدن به هدف خود اگر لازم باشد همه بشریت را هم نابود خواهد کرد، لذا ساده‌لوحی است که فکر کنیم اگر صهیونیست‌ها در فلسطین و لبنان به آرزوی‌شان برسند دست از جنایات برخواهند داشت، البته این جنایاتی که انجام می‌دهند موجبات نابودی خود را بیش از پیش فراهم می‌کنند.

وی تأکید کرد: این ترورهای کور نشان می‌دهد جنگ یک‌ساله اخیر در غزه و عدم رسیدن رژیم صهیونیستی به اهداف خود با وجود همه حمایت‌های استکبار جهانی و سازمان‌های حقوق بشری، به شدت این رژیم خون ریز و سفاک را مستأصل کرده است.

امام جمعه پیرانشهر گفت: با شهادت شهید نصرالله، مقاومت اسلامی و حزب الله نه تنها ضعیف نمی‌شود بلکه تقویت خواهد شد و همه مسلمانان به غیرت‌شان برخواهد خورد، این موجب بیداری امت اسلامی و حتی غیر مسلمانان و کسانی که وجدانشان بیدار است، می‌شود و برای جبهه مقاومت نیز اثرات و برکات زیادی خواهد داشت، این ترورهای کور ناامید کننده نیستند و با شدت بیشتری مسیر مقاومت ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: ملت‌های اسلامی روز به روز بیدارتر می‌شوند، هرچند ما به برخی از حکام کشورهای اسلامی که خود را به خواب جهالت مرکب زده‌اند امیدی نداریم و آن‌ها بیدار نخواهند شد، اما جبهه مقاومت با این خون‌ها آبیاری شده و قدرتمندتر می‌شود.

ماموستا هاشم‌آبادی بیان کرد: سید حسن نصرالله از بدو ورودشان به جبهه مقاومت اهل تلاش و جهاد بود و لحظه‌ای دست از مبارزه نکشید، لذا جهاد و ایمان او باید برای همه مسلمانان خصوصا جوانان الگو باشد و شهادت دبیر کل حزب الله، مردم و جوانان را بیشتر با مکتب سید حسن نصرالله آشنا خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: شهید سید حسن نصرالله مرد شهادت بود، وجود او شهید زنده بود و دنبال شهادت می‌گشت، ترسی از روبه‌رو شدن با دشمن نداشت و همین نترسی و شجاعت از او یک شخصیت در تراز جهانی ساخته بود که با شهادتش مکتبش تکثیر می‌شود.

امام جمعه پیرانشهر عنوان کرد: عمل کردن به فتوای عالم بزرگ و رهبر جهان اسلام مقام معظم رهبری مبنی بر کمک به جبهه مقاومت و ملت لبنان برای همه ما واجب است و همان‌گونه که قرآن کریم نیز فرموده است " وَجَاهَدُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ" باید با جان و مال‌خودمان در مسیر حق تلاش و جهاد کنیم.

وی ادامه داد: یکی از ابعاد فتوای رهبر معظم انقلاب، جهاد نظامی است که همه ما منتظر دستور مقام معظم رهبری مبنی بر پیوستن به خیل عظیم لشکر اسلام در جبهه مقاومت هستیم، دشمن بداند ما شب‌ها با آرزوی شهادت می‌خوابیم و صبح‌ها با آرزوی آن بیدار می‌شویم و با شهادت است که انسان و جامعه حیات ابدی پیدا می‌کند.

ماموستا هاشم‌آبادی ابراز کرد: راه دوم برای کمک به جبهه مقاومت کمک مالی مردمی است که ما در شهر پیرانشهر در مصلی این کار را شروع کرده‌ایم و دعا برای جبهه مقاومت و تبیین وضعیت جهان اسلام و چهره نفاق و استکبار جهانی از دیگر وظیفه‌های ما برای عملیاتی کردن فتوای جهاد رهبری است.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha