چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
مسابقات قرآن کویت

حوزه/ یک قاری و دو حافظ کل قرآن به عنوان نمایندگان کشورمان در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم کشور کویت طی بازه زمانی ۱۳ تا ۲۰ نوامبر (۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه) برگزار می‌شود، از جمله رشته‌های این مسابقات می‌توان به حفظ قرآن با قرائات دهگانه، حفظ کامل قرآن، قرائت تحقیق (انتخاب بهترین صوت) و حفظ کل قرآن خردسالان (رقابت حافظان کوچک) اشاره کرد.

بر همین اساس همچون ادوار گذشته سه نماینده از کشورمان در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل قرآن بزرگسالان و حفظ کل قرآن خردسالان به این رویداد اعزام می‌شوند.

بر اساس اعلام مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این دوره حبیب صداقت در رشته قرائت تحقیق، محمدرضا زاهدی در رشته حفظ کل قرآن بزرگسالان و محمدحسین ملکی‌نژاد در رشته حفظ کل خردسالان به عنوان نمایندگان کشورمان به کویت اعزام خواهند شد.

حبیب صداقت سال گذشته رتبه سوم مسابقات سراسری قرآن کریم را دریافت کرد، محمدرضا زاهدی نیز رتبه دوم رشته حفظ کل قرآن کریم را به دست آورد.

محمدحسین ملکی‌نژاد نیز سال گذشته رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزان را در رشته حفظ کل به دست آورده است.

یادآور می‌شود، سال گذشته و در دوازدهمین دوره این مسابقات امین عبدی، میلاد عاشقی و ابوالفضل میرابی به ترتیب در رشته‌های قرائت تحقیق، حفظ کل بزرگسالان و حفظ کل خردسالان به نمایندگی از کشورمان حضور داشتند که حاصل این اعزام دریافت رتبه پنجمی در رشته حفظ کل خردسالان بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha