دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
موسی احمدی

حوزه/ نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی مهم ترین رسالت نمایندگان مجلس را پیگیری مطالبات و پاسخگویی به مردم دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، حجت الاسلام موسی احمدی، نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی شامگاه یکشنبه در جمع مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی خود در شهرستان جم، اظهار داشت: فلسفه مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی خدمتگزاری به مردم است.

وی تأکید کرد: پیگیری مطالبات مردم و پاسخگویی به آن‌ها مهم‌ترین رسالت رؤسای دفاتر نماینده مجلس است که باید به بهترین شکل ممکن انجام بگیرد.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: پرهیز از حاشیه و پذیرش نقدهای دلسوزانه و ارائه راهکار و مشورت برای تسریع در خدمت‌رسانی به مردم از دیگر رسالت‌های مدیران دفاتر ‌و فعالان ستادهای تبلیغاتی نماینده در انتخابات است‌

وی عنوان کرد: امیدواریم با همدلی و وحدت شاهد توسعه و پیشرفت هر چهار شهرستان حوزه انتخابیه و تحقق مطالبات بر حق مردم شریف و نجیب آن باشیم.

در این دیدار، مدیران دفاتر به بیان پاره‌ای از مشکلات و مطالبات شهرستان جم پرداختند و در رابطه با چگونگی پیگیری برخی از این مطالبات بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha