دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
نورمفیدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حقیقتاً شهید سید حسن نصرالله، فرهنگ جنبش جهادی را در منطقه ما توسعه بخشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی طی گفتگویی در حاشیه تجمع اعتراضی طلاب و روحانیون استان گلستان با اشاره به شهادت عالم جلیل القدر ومجاهد شجاع سید حسن نصرالله ابراز داشت: شهادت این سید بزرگوار برای امت اسلامی مصیبتی دردناک است، با ین حال باید توجه داشت این شهید عزیز منطقه را درمدت رهبری حزب الله از حالت رکود در آورد و یک جنبش جهادی در فرهنگ منطقه ایجاد کرد و آن را توسعه بخشید.

وی افزود: در طول تاریخ، همه انبیای الهی پرچمدار این راه بودند و مستکبران عالم باید بدانند این پرچم هیچ وقت بر زمین نخواهد افتاد.

امام جمعه گرگان ادامه داد:بنده با تحلیل های سیاسی کار ندارم اما آموزه های قرآن به ما می گوید که پرچم حزب الله بر زمین نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه شهادت چنین شخصیت هایی نه تنها امت اسلامی را پا نمی اندازد بلکه باعث قوت بیشتر و ارده قوی و عزم راسخ تر در این راه خواهد شد، افزود: قطعا ارتش مجهز و با تجربه حزب الله با این شهادت ها از هم نخواهد پاشید و محکم ترو قوی تر با فرمانده جدید در میدان ظاهر خواهد شد.

آیت الله نورمفیدی همچنین با بیان این که ریشه تمامی مشکلات آمریکای جنایتکار است، گفت: انشاءالله با نابودی این غده سرطانی و جرثومه فساد اسرائیل غاصب مقدمات ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha