سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
مولانا محمد رضا ایلیا

حوزه، مراسم گرامی داشت و مجلس ترحیم و ختم قرآن، بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله، از سوی  انجمن معصومیه، در مبارکپور هندوستان، برگزار شد.

به گزارش گروه ترجمۀ خبرگزاری حوزه، مراسم گرامی داشت و مجلس ترحیم و ختم قرآن، بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله، از طرف انجمن معصومیه، در مبارکپور هندوستان، برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا ایلیا در این مراسم گفت که زندگی شهدا برای همۀ ما راهنما و مشعل است. خداوند در قرآن دو نوع حزب را ذکر کرده است: یکی حزب الله و دیگری حزب الشیطان. حزب الله به کسی اطلاق می شود که خدا و پیامبر را سرپرست خود انتخاب کرده است و این گروه رستگارند.

مراسم گرامی داشت شهید سید حسن نصرالله، در مبارکپور هندوستان، برگزار شد

وی افزود: حزب الشیطان کسانی هستند که مردم را پیرو هوس های خویش می کنند و دوستداران خود را به جهنم می برند.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز دنیا دیده است که شهید سید حسن نصرالله خدا و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم را به عنوان رهبر خود پذیرفته و خود را با همین عنوان به جهانیان معرفی است.

این عالم هندوستانی بیان کرد: کسانی که به خدا ایمان دارند کسانی هستند که از هیچکس نمی ترسند، ما این درس را از کربلا گرفتیم و این همان چیزی است که شهید سید حسن نصرالله گفت که ما حسینی هستیم و از مرگ و شهادت نمی ترسیم، ما فقط از خدا می ترسیم و از کسانی که از خدا می ترسند، آنها از هیچ کس در دنیا نمی ترسند، ما در سنگرها پنهان نمی شویم، نماز جمعه را در صحن باز می خوانیم و به آنها می گوییم که اینها مؤمنان واقعی خدا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha