سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
اراک

حوزه/ معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: تکریم خانواده شهدا وظیفه دینی است و امیدوارم بتوانیم تحقق بخش آرمان های شهدا باشیم و در مسیر خدمت به نظام و انقلاب کم نگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،محمدجعفر شهبازی، معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور در سفر به استان مرکزی به مناسبت هفته فراجا با حضور در منزل شهید «وحیدرضا رسولی» از شهدای انتظامی، با والدین این شهید امنیت دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: خداوند متعال با شهدا معامله کرده است و در قبال جانی که تقدیم کرده اند، در قیامت که از همه بندگان حساب می کشد، از شهید حساب نمی‌کشد و با ریختن اولین قطره خونش او را پاک کرده و بهشت را به او تقدیم می‌کند.

شهبازی تکریم خانواده شهدا را وظیفه دینی دانست و تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم تحقق بخش آرمان های شهدا باشیم و در مسیر خدمت به نظام و انقلاب کم نگذاریم.

وی در ادامه گفت:حضور در منزل خانواده شهدا برای کسب روحیه معنوی و خدمتگزاری است،مادست خانواده شهدا را می بوسیم چراکه این خانواده ها عظمت و جایگاه والایی دارند.

معاون اول سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور تکریم خانواده شهدا را وظیفه دینی دانست و خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم تحقق بخش آرمان های شهدا باشیم و در مسیر خدمت به نظام و انقلاب کم نگذاریم.

در پایان پدر و مادر شهید نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha