سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ |۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 8, 2024
اراک

حوزه/ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت:حوزه سینما باید فرهنگسازی و جریان سازی شود تا با افزایش استقبال مردم این استان همراه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،حسین محمودی فر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی عصر امروز در آئین اختتامیه جشن مهر سینمای ایران در استان مرکزی، اظهار داشت: حوزه سینما باید فرهنگسازی و جریان سازی شود تا با افزایش استقبال مردم این استان همراه شود.

محمودی فر تصریح کرد:جشن مهر سینمای ایران در واقع یک دورهمی است که حضور مردم و تعداد سالن‌ها را افزایش دهیم چرا که بر این باور هستیم توجه به این مهم می‌تواند کمک شایانی به اشتغال و بهبود اقتصادی کشور داشته باشد.

وی افزود:جشنواره مهر سینمای ایران در راستای ایجاد عدالت فرهنگی برای سومین سال متوالی است که برگزار می‌شود که انتظار است برای ارتقای جایگاه سینما در استان مرکزی، ارگان‌های دیگر تعامل و هم افزایی لازم را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی بیان کرد: برگزاری این جشنواره با هدف توجه ویژه به هنرمندان حوزه سینمای شهرستان‌ها، حمایت و شناسایی استعدادها این جامعه هدف است که چند هنرمند برگزیده سینمای امروز مرکزی به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.

وی افزود:همزمان با برگزاری جشن مهر سینمای استان مرکزی، برگزاری چهار کارگاه، اکران و تحلیل فیلم‌های کوتاه، برگزاری ۲ کارگاه آموزشی در ساوه و اراک، اکران ۴ روز فیلم در استان مرکزی به صورت نیم بها همچنین اکران فیلم سینمای سیار در مناطق کم برخوردار استان مرکزی انجام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha