دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ |۳ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 7, 2024
اراک

حوزه/استاد حوزه علمیه خواهران استان مرکزی گفت: رهبرمقاومت‌حزب الله در طول عمر خویش هرگز از مبارزه علیه رژیم صهیونیسم دست برنداشت چون دارای روحیه مقاومت و ایستادگی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ،به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه فاطمة الزهرا (س) اراک مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله با سخنرانی خانم مشایخی از اساتید این مدرسه علمیه و با حضور طلاب و اساتید برگزار گردید.

خانم مشایخی در ابتدا مسائلی را پیرامون بررسی تحولات منطقه و شهادت سید حسن نصر الله و خدمات ایشان عنوان کرد و گفت: سید حسن نصرالله از روحانیون مبارز و مجاهد معاصر لبنان و دبیر کل جنبش حزب‌الله لبنان بود که سال‌ها در مقابل تجاوزات و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی ایستاد و از ملت مظلوم فلسطین دفاع کرد.

وی افزود: شهید سیّدحسن نصرالله در طول عمر خویش هرگز از مبارزه علیه رژیم صهیونیسم دست برنداشت چون دارای روحیه مقاومت و ایستادگی بود و بدون اغراق ایشان از مصادیق آیه شریفه «فَاستَقِم کَما اُمِرت» و امر الهی است.

مشایخی تصریح کرد: شهید سید حسن نصرالله پس از شهادت سید عباس موسوی، به عنوان دبیرکل جدید این جنبش شناخته شد. در خاطرات سید نصر الله میخوانیم که ایشان بسیار فردی باهوش ولطیفی بودند و به‌خصوص در مذاکرات سیاسی و تحلیل‌هایش به توانایی و تیزهوشی‌اش ایمان می‌آوردیم.

این استاد حوزه خاطر نشان ساخت :شهید سید عباس موسوی یکی از نکات مثبت حزب‌الله و سیدحسن نصرالله را این امر دانست که توانستند همچون امام و انقلاب اسلامی انسان‌های بد و ناپسند را به انسان‌های خوب تبدیل کنند.

این مراسم با ختم قرآن توسط طلاب و مداحی پایان پذیرفت.

شهید سیدحسن نصرالله دارای روحیه مقاومت و ایستادگی بود

شهید سیدحسن نصرالله دارای روحیه مقاومت و ایستادگی بود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha