چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
خانم شایسته خو بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله

حوزه/ شایسته خو با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل مهر ذلت بر آن خورده است، گفت: براساس آیات قران کریم این افراد کسانی هستند به آیات خدا کفر ورزیدند لذا باید این متجاوزان را به مردم معرفی کرد جنایت های آن رابرای مردم نقل کرد تا دچار روزمرگی نشوند دشمنان واقعی خود را بشناسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، منورالسادات شایسته خو مدیر موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس، در مراسم بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله دبیر کل جنبش حزب الله لبنان در این مجموعه و در جمع طلاب با اشاره به وعده های الهی در قرآن کریم و در احادیث پیامبر اعظم (ص) گفت: پیامبر اکرم می فرمایند إنَّ اللّه َ یُمهِلُ الظَّالِمَ حتّی یقولَ: قد أهمَلَنِی! ثُمّ یَأخُذُهُ أخذَةً رابِیَةً، إنّ اللّه َ حَمِدَ نفسَهُ عِندَ هَلاکِ الظّالِمِینَ فقالَ: «فَقُطِعَ دَابِرُ القَوْمِ الّذینَ ظَلَمُوا وَ الحَمْدُ للّه ِِ رَبِّ العالَمِینَ پیامبر خدا صلی الله علیه و آله: خداوند به ستمگر چندان مهلت می دهد که می گوید مرا وا گذاشته است، سپس او را به گرفتنی سخت فرو گرفت. خداوند پس از نابود کردن ستمگران، خود را حمد و سپاس گفته و فرموده است: «و دنباله گروهی که ستم می کردند قطع شد و خدا را سپاس که پروردگار جهانیان است».

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل تصور می کند با شهادت سید حسن نصرالله کار حزب الله لبنان و جبهه مقاومت تمام شده است، گفت: اگر به وعده های الهی خداوند اطمینان داشته باشیم و نگاه ما در زندگی اجتماعی، فردی، سیاسی، اقتصادی در همه ساحت ها توحیدی باشد مظرب نخواهیم شد زیرا پیروزی نزدیک است.

شایسته خو تلاش برای گذر از سختی ها و مبارزه با ظلم را در تغییر سرنوشت مهم دانست و به آیات قرآن کریم در باره مبارزه با ظلم اشاره کرد و افزود: ما موی دماغ اسرائیل هستیم از روزی که امام خمینی (ره) فرمودند اسرائیل باید نابود شود از روزی که شهید مطهری گفت اگر هر کدام از مسلمان ها یک سطل آب بر روی اسرائیل بریزد اسرائیل نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه رژیم غاصب اسرائیل مهر ذلت بر آن خورده است، افزود: بر اساس آیات قران کریم این افراد کسانی هستند به آیات خدا کفر ورزیدند لذا باید این متجاوزان را به مردم معرفی کرد جنایت های آن رابرای مردم نقل کرد تا دچار روزمرگی نشوند دشمنان واقعی خود را بشناسند.

مدیر موسسه علمی تحقیقی مکتب نرجس با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که 25 در سال آینده اسرائیل وجود ندارد تصریح کرد: این سخنان از جنس باورهای عمیق ایمانی است و به زودی محقق خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha