چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ |۲۸ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Oct 2, 2024
عابدیان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا عابدیان گفت: حرکت مقتدرانه ی ایران اسلامی و ارسال ده ها موشک بالستیک،نشان از قدرت بالای نظام مقدس در مقابل دشمن و استکبار جهانی و حمایت از مظلومان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا عابدیان استاد حوزه و دانشگان درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، با اشاره به آیه یَآ أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ ۚ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ ۖ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ و تبریک موفقیت آمیز نیروهای مسلح کشورمان در پرتاب دهها موشک به قلب اسرائیل گفت: حرکت مقتدرانه ی ایران اسلامی و ارسال ده ها موشک بالستیک،نشان از قدرت بالای نظام مقدس در مقابل دشمن و استکبار جهانی و حمایت از مظلومان جهان است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا عابدیان با بیان اینکه در آیات و سور مدنی بسیاری،مساله ی جهاد در مقابل دشمن به چشم می خورد و خداوند متعال به نبی مکرم می فرماید ای پیامبر،باکفار و منافقین به جهاد برخیز و بر آنان سخت بگیرگفت: حرکت امشب نظام مقدس جمهوری اسلامی،نمونه و مصداق بارز سختگیری بر دشمن است.

استادحوزه و دانشگاه با بیان اینکه این از برکات انقلاب اسلامی و گوش به فرمان امامین انقلاب بودن است که نقاط حساس و مهم کشوری که مدعی ابر قدرتی در عرصه ی نظامی و مدعی گنبد آهنین است را با خاک یکسان کنیم. گفت: مسلمانان و مظلومان جهان خصوصا مردم ایران،غزه،لبنان،فلسطین،یمن،عراق و نیجریه از این اقدام به جا شاد گشتند و با حضور در خیابان ها،شادی خود و حمایت خود را از اقدامات غرور آفرین و عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی افزود: امریکا و رژیم منحوس صهیونی،گمان کرده اند ایران،ایران پیش از انقلاب است که قدرت تعرض به سگ آمریکایی را هم ندارد اما به تعبیر امام خامنه ای حفظه الله،دوران بزن و در رو تمام شده و دشمن،با کوچکترین تحرکی علیه ایران اسلامی،شاهد انفجار ده ها موشک حرفه ای و فوق حرفه ای در خاک خودش خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه قدرت نظامی،جزیی از مسیر گسترش تمدن نوین اسلامی است گفت: ما برای گسترش تمدن اسلام درجهان و آماده سازی ظهور حضرت برای تشکیل حکومت جهانی توحیدی،بایستی به دنبال نابودی و معدوم سازی استکبار باشیم و الحمدلله،قدرت نظامی جمهوری اسلامی به این درجه ارتقا یافته است که کوچکترین تحرک خبیثانه ی دشمن را رصد و آن را متوقف و معدوم نماید.

وی تصریح کرد: مردم و حوزه های علمیه تمام قد از این گونه اقدامات حمایت قاطع خود را ابراز می نمایند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha